درمان کوفتگی پا
چـقـدر مفـید بـود ؟

وقتی شما با جسم سختی برخورد می‌کنید یا زمین می‌خورید، بدن شما به سرعت کبود می شود و خون ته نشین می‌شود و خون مردگی ایجاد می‌شود، بدتر از آن دردی است که با خون مردگی و کوفتگی همراه است که بی خوابی در شب را به همراه دارد. چگونه این کوفتگی را درمان کنیم؟

دلایل و درمان گرفتگی عضلات پا

darmankofteghi pa irnab ir درمان کوفتگی پا

درمان کوفتگی پا

وقتی بدنتان کوفته می‌شود بهترین چیز کمپرس آب سرد است، زیرا به کاهش التهاب کمک می‌کند. تکه یخی را داخل دستمال بپیچید و روی کبودی بدن بگذارید. درمان خانگی اسپاسم یا گرفتگی عضلات

سرکه درمان خانگی برای کوفتگی
قطراتی از سرکه را با آب گرم ترکیب کنید و دستمال تمیزی را مرطوب کنید و روی کوفتگی بمالید، چون به جریان خون اطراف کوفتگی کمک می‌کند.

هماملیس انجیلی
به جریان خون و خوب شدن کوفتگی کمک می‌کند. قطراتی از لوسیون هماملیس را روی ابریشم بریزید و روی سطح کوفتگی برای دقایقی بمالید، حداقل این کار را روزی دو بار انجام دهید.

کمپرس آب گرم
کمپرس آب گرم را روی موضع قرار دهید، به سرعت به خوب شدن آن کمک می‌کند، پارچه تمیزی را با آب گرم خیس کنید و آبش را بگیرید و روی کوفتگی بمالید. حداقل روزی ۲ بار این کار را انجام دهید.

استفاده از سبزی جعفری به عنوان درمان گیاهی کوفتگی
مقداری جعفری را له کنید و از آن پماد درست کنید و ساعتی روی کوفتگی بگذارید، جعفری خاصیت ضد التهابی دارد و به سرعت به خوب شدن کمک می‌کند.

ماساژ دادن برای درمان کوفتگی

ماساژ خاص اطراف کوفتگی به مدت ۲ روز به جریان خون و خوب شدن کوفتگی کمک می‌کند. البته فردی که محل کوفتگی را ماساژ می‌دهد باید کاملا حرفه‌ای باشد تا باعث آسیب بیشتر نشود.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *