رکوردهای گینس
۵ امتیاز ۴ رای

جالب ترین رکوردهای گینس

رکوردهای گینس روز به روز در حال افزایش و با تنوع بیشتر ثبت می شود رکوردهایی که افراد برای رسیدن به آن خیلی سعی و تلاش می کنند تا حتی یک صدم درصد از دیگری پیشی بگیرند در ادامۀ این مطلب به معرفی ده رکورد جالب دنیا می پردازیم.رکوردهای گینس

یک مرد آمریکایی توانست بە سبب داشتن بلندترین ناخن جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس نام خود را بە ثبت رساند. «ملوین» کە طول مجموع ناخن های انگشتان دستانش ۹٫۸۵ متر ثبت شده است، توانست در این کتاب رکورددار شود.

«ملوین» پس از آن کە در ماه مه سال ۲۰۰۹ میلادی در ایالت «میشیگان» بە این عنوان دست یافت، در دسامبر همان سال فوت کرد.
رکوردهای گینس irnab ir رکوردهای گینس
زبان عضوی از بدن انسان است که به کمک آن میتوانیم غذاها را خورده و طعم ها را متوجه خواهیم شد. به طور علمی زبان انسان ها تا دوران بلوغ رشد داشته و از ان پس رشدش کاهش پیدا می کند زبان انسان ها بیش از ۵ تا ۷ سانتی متر از دهان خارج نمی شود و کمتر کسی می تواند بدون مشکل زبانش را به بینی برساند اما اشخاصی در دنیا دارند که رشد زبانشان متوقف نشده و حالا رکورددار بلندترین زبان دنیا می باشند.

گاستفان تیلورگ مردی ۵۱ ساله است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ توانست رکورد بلندترین زبان دنیا را به دست آورد. در آن زمان زبان گاستفان” نزدیک به ۹٫۵ سانتی متر طول داشت.پس از “استفان” زنی با زبان ۹٫۷۵ سانتی متری رکورد را به دست آورد و به مدت یک سال این رکورد را در دست گرفت. چندی پیش و در اندازه گیری های تازه استفان شانس خود را امتحان کرد و متوجه شد زبانش رشد بیشتری داشته است.
59d3319e43a8e رکوردهای گینس irnab ir رکوردهای گینس
این مرد در حال حاضر زبانی ۹٫۸۰ سانتی متری دارد که در دنیا بی نظیر و منحصر به فرد است. حالا او رکورد درازترین زبان دنیا را بار دیگر به دست آورده است و ممکن است تا سال های آینده این رکورد پیشرفت بیشتری نیز داشته باشد.
59d331a46d4ca رکوردهای گینس irnab ir رکوردهای گینس


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *