تعبیر خواب رفتن به مشهد
۴ امتیاز ۲۳ رای

تعبیر خواب قصد سفر به مشهد – دیدن زیارت امام رضا (ع) در مشهد چه تعبیری دارد ؟

tabirkhab raftanbemashhad irnab ir تعبیر خواب رفتن به مشهد

تعبیر خواب رفتن به مشهد

برآورده شدن ناگهانی بعضی از حاجات ، شفا یافتن بیماری های ناعلاج ، از بین رفتن ناراحتی دردسر و بیماری تعبیر خواب رفتن به شهر مشهد جهت زیارت می باشد، این توضیحات را بارها و بارها از زبان معبران شنیده ایم و بدون تردید کسیکه خواب دیده است به مشهد مقدس سفر کرده است حس و حال بسیار خوبی دارد و یقین دارد که در این رویا چند معنای خوب و آرامش بخش نهفته است ، شیخ طوسی نوشته اند اگر دیدی به همراه پدرت به مشهد رفته ای به این معناست که در این دنیا عاقبت بخیر خواهی شد و هیچوقت در زندگی شرمنده ی خانواده نمی شوی ، اگر دیدی به همراه برادرت به مشهد سفر کرده اید به این علامت است که هر دوی شما امیدواری های جدید و نیکویی در زندگی پیدا میکنید و راه برای شما جهت پیشرفت کردن هموار می شود انگار که خوش شانسی و برکت به یکباره به خانواده ی شما روی کرده است،اگر ببینی به همراه مادرت در مشهد هستی و مشغول زیارتی به این نشان می باشد که از خطر یا بلای بیماری ها و بعضی از آفت های خطرناک دنیوی در امان هستی و چنان چه مجرد باشی عاقبت خوشی در انتظار شماست

تعبیر خواب رفتن به مشهد با مرده

تعبیر خواب رفتن به مشهد با مرده: اگر دیدی با مرده ای بستگان خودت در این زیارت هستی به این نشانه است که صاحب عمر طولانی خواهی شد و در زندگی نعمت و برکت پیدا خواهی کرد ، اگر از بیگانگان بود به این دلیل است که یک حادثه ی خوشایند و خوش یمن برای یکی از اعضای خانواده ی شما خواهد افتاد که آن را جشن میگیرید ، علامه مدنی نیز معتقد هستند سفر مشهد با مردگان می تواند نشانه ی بزرگی از بخشش گناهان و مورد توجه باری تعالی قرار گرفتن باشد ، سایر معبران نیز اعتقاد دارند که یافتن رزق و روزی حلال ، برطرف شدن مشکلات مادی و دنیوی ، رسیدن به اهداف و علاقه ها و همچنین توبه کردن از معانی اصلی این رویا هستند

بطور کلی زیارت عتبات عالیات در خواب به جای امن و قرار گرفتن در ایمنی تعبیر می شود. اگر خواب ببینید به زیارتگاهی رفته اید، حاجتی در دل دارید که به واسطه کسی که به زیارت حرم او رفته اید، و به برکت دعای خیر آن شخص، به حاجت خود خواهید رسید و یا عملی انجام داده اید که ثواب زیارت حرم آن شخص به شما خواهد رسید.

سوال : خواب دیدم به همراه پدربزرگم که فوت کرده اند سوار ماشین هستیم ازش پرسیدم کجا قرار هست بریم گفت من و تو را امام رضا طلبیده و باید حتما به زیارت حرمش برویم و خیلی خوشحال شدم تعبیرش چیه؟

پاسخ: بیانگر عزت و آرامش برای پدربزرگتان و همچنین سلامتی و دل خوش برای خود شماست

کاربران عزیز توجه داشته باشید مسافرت کردن به مشهد امام رضا برای زیارت در رویاهای ما تفسیرهای پیچیده و حساسی را به دنبال دارد به طور مثال حتی وسیله نقلیه ای که شما با آن سفر میکنید مثل موتور ماشین قاطر اسب زمینی یا هوایی بودن آن و …نیز در منعنی آن تاثیر دارد که اتفاقا به مهمترین آن ها در پایین اشاره داشته ایم

اگر کسی خواب ببیند که به مشهد برای زیارت اما رضا (ع) رفته است، عملی انجام داده که برای او ثواب حج نوشته شده و شفاعت امام رضا (ع) را برای خود خریده است. همچنین زیارت حضرت امام رضا، نشانه حاجت روا شدن بیننده خواب و در ایمنی و آسایش قرار گرفتن او است. کسی که این خواب را ببیند خداوند تعالی او را از شر دشمنانش ایمن نگه خواهد داشت انشاء الله.

تعبیر خواب رفتن به مشهد با اتوبوس

5cff60e8c6930 tabirkhab raftanbemashhad irnab ir تعبیر خواب رفتن به مشهد

تعبیر خواب رفتن به مشهد

تعبیر خواب رفتن به مشهد با اتوبوس: معبران می گویند سفر کردن با وسایل نقلیه ای مثل ماشین های سنگین و یا اتوبوس های مختلف که امروزی و جدید هستند نشانه‌ى شنیدن اخبار مهم است.اگر در این رویا همسفران شما برخی از رفقا بودند بیانگر آن است که با دوستانتان روزهاى خوبى را سپرى مى‌کنید.

تعبیر خواب رفتن به مشهد با قطار

تعبیر خواب رفتن به مشهد با قطار: بدون شک میتوان دیدن این رویا با معنای مقابل توضیح داد : خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

تعبیر خواب رفتن به مشهد با هواپیما

تعبیر خواب رفتن به مشهد با هواپیما: اگر در این مسافرت سالم به مقصد رسیدید نیکوست و بیانگر موفقیت ها بسیار زیادی و خوشحال کننده ای است که در ادامه ی زندگی نصیبتان می شود اما چنان چه در میان راه با مشکلات و حوادثی رو به رو شدید نشانه آن است که دچار حقارت و تزلزل و نگرانی خواهید شد.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *