تعبیر خواب سرطان
چـقـدر مفـید بـود ؟

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا آمده است:
سرطان: ترس از این بیماری، اشاره به اینکه بخشی از وجود ما با بقیه بخش‌ها هماهنگ نیست، بیانی از آنچه ما درباره تاثیر عاطفی سایر مردم به ویژه مادران احساس می‌کنیم، این تاثیرات ممکن است احساس سلامت ما را مانند سرطان تباه سازد. بعضی اوقات به وجود این بیماری در بخشی از بدن نیز اشاره شده است.

تعبیر خواب بیماری سرطان

tabirkhab saratan irnab ir تعبیر خواب سرطان

تعبیر خواب سرطان

مطیعی تهرانی در تعبیری که برای بیماری‌ها به طور کلی بیان کرده است می‌گوید بیماری‌ها در خواب فسق و کارهای ناشایست هستند. سرطان از انواع بیماری‌های خطرناکی است که در اثر و عوارض ناشی از تغذیه نادرست و جنبه‌های منفی زندگی جامعه امروزی به وقوع می‌پیوندد. در سرطان سلول‌های بیماری رشد کرده و سلول‌های سالم را خورده و از بین می‌برند. معبرین غربی گویند در رؤیا سرطان می‌تواند استعاره‌‌ای برای موارد و وقایع منفی است که در اطراف شما رخ می‌دهد. این موارد می‌تواند شامل افکار یا رفتار منفی خود و یا اشخاص و رابطه‌های نامناسبی که زندگی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد باشد.
دیدن این خواب نشانه ای از سپری شدن زندگی شما در کارهای بیهوده، دلسوزی خود و نا امیدی است.

تعبیر خواب درمان سرطان

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید بیمار مبتلا به سرطان با موفقیت معالجه می‌شود، نشانه آن است که وضع زندگی فقیرانه شما متحول می‌گردد و پیشرفت چشمگیری به سوی ثروتمند شدن خواهید داشت.

تعبیر خواب سرطان گرفتن دیگران

آنلی بیتون می‌گوید:
اگر خواب ببینید شخصی به سرطان مبتلا شده است، نشانه آن است که یکی از نزدیکان شما دچار بیماری خواهد شد، اما اگر تجار چنین خوابی ببینند، نشانه آن است که در کارهای خود با کسادی روبرو خواهند شد.
دیدن شخص مبتلا به سرطان در خواب، نشانه آن است که عشق به سردی مبدل می‌شود و کارها با کسادی و خرابی توأم می‌شود و تأسف و اندوه در اوج خود قرار می‌گیرد.
معبرین غربی: اگر در رؤیا دیدید که دیگران سرطان دارند نشان دهنده خشونت، حسادت و یا دیگر احساسات منفی در آن‌هاست.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *