تعبیر خواب عروسک
چـقـدر مفـید بـود ؟

تونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر رویا بیان می‌کند:
در بسیاری از رویاهایی با مضمون عروسک، عروسک مورد خشونت واقع می‌شود. این امر شاید به احساس رویابین درباره کتک خوردن و یا حمله‌های عاطفی که در دوران کودکی تجربه کرده و خود به مانند عروسکی بی‌دفاع بوده است اشاره می‌کند. همچنین، این رویا به حالات احساسی دوران کودکی، وسیله‌ای برای جایگزینی شخص دیگری که هدف خشم یا سایر احساسات منفی رویابین است، میل به عروسک ملوس کسی بودن، میل به دوست داشته شدن نیز اشاره دارد.

تعبیر خواب عروسک و عروسک بازی

tabirkhab arosak irnab ir تعبیر خواب عروسک

تعبیر خواب عروسک

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
هوس‌های زودگذر آمیخته به سبک سری‌های ما درخواب به شکل عروسک یا چیزهای دیگر تجسم می‌یابند. عروسک بی اعتقادی و سست رایی است و چنانچه ببینید در خواب عروسکی دارید گویای آن است که به قدر کفایت برای انجام کار مهمی که پیش روی شما قرار گرفته نه اعتقاد دارید و نه اراده.
اگر دختر جوانی هستید و در خواب عروسک دیدید نشان آن است که عشقی در مسیر زندگی شما پیدا می‌شود و چنانچه زن جوانی هستید صاحب فرزند می‌شوید یا ضمیر نا خودآگاهتان ضرورت وجود یک فرزند را تذکر می‌دهد.

لوک اویتنهاو می‌گوید:
عروسک: بازی بی معنی
عروسک بودن: پول بر باد دادن
آنلی بیتون می‌گوید:
دیدن عروسک در خواب، نشانه آن است که شادمانی در جمع خانواده شما راه خواهد یافت.
دیدن عروسک شکسته در خواب، نشانه آن است که مرگ قلب شما را با درد و اندوه از هم می‌درد.
اگر خواب ببینید بچه‌ها با عروسک‌های خود بازی می‌کنند، علامت آن است که ازدواجی فرخنده در پیش رو خواهید داشت.
معبرین غربی:
دیدن و یا بازی کردن با عروسک در خواب بیانگر حضور فردی متقلب و دروغگو در زندگی واقعی شماست.
دیدن عروسک در خواب نیز می‌تواند به این معنا باشد که وسیله ای است برای انجام کارها و یا گفتن مطالبی که شما توانایی انجام و گفتن آن‌ها را ندارید.

تعبیر خواب عروسک هدیه دادن
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر عروسک به کسی می‌دهید خواب شما می‌گوید به نیرنگ و فریب متوسل می‌شوید و کاری می‌کنید که برای شما می‌تواند دل خوش کننده باشد اما برای دیگری بی محتوا و پوچ است.

آتیانوس می‌گوید: در دختران و پسران جوان اشتیاق به ازدواج و تشکیل کانون خانوادگی به صورت اسباب بازی و به خصوص عروسک در خواب تجسم می‌یابد.

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید عروسک به کسی هدیه می‌دهید، نشانه آن است که آشنایان، شما را در اجتماع نادیده می‌انگارند.

تعبیر خواب عروسک زنده و عروسک سخنگو

معبرین غربی: اگر در خواب دیدید که عروسکی صحبت می‌کند و یا عروسک به صورت واقعی درآمد نشانه تمایل شما به تغییر در شخصیت و فرار از مشکلات حال حاضر و پاسخگویی‌هاست.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *