دعا باطل کردن طلسم و باز شدن بخت
۴٫۱ امتیاز ۱۱۶ رای
دعا باز شدن بخت و باطل کردن طلسم دعا باطل کردن طلسم و باز شدن بخت

دعا باطل کردن طلسم

ایرناب : برای مطالعه دعا باز شدن بخت و دعا باطل کردن طلسم به ادامه مطلب بروید.

دعا باز شدن طلسم , روش باطل سحر , باطل کردن طلسم بخت , دعا باز شدن بخت

دعا باطل کردن طلسم و باز شدن بخت و انواع طلسم ها

باطل کردن طلسم به روش قرآنی – باطل السحر مجرب
قبلا مطالبی مختصر پیرامون انواع سحر و طلسم و چگونگی جلوگیری از آنها و باطل کردن آنها بیان شده است. روشهای قرآنی متفاوت و موثری برای ابطال سحر وجود دارد (مثلا استفاده از ادعیه معتبره و حرزهای کاربردی و مجرب) که در کتب مختلفه آمده است وهمگی کمابیش با آنها آشنا هستند.
در ذیل نحوه باطل کردن چند نوع سحر و طلسم با مدد گرفتن از روشهای قرآنی مذکور می افتد:

۱- باطل کردن سحر و طلسم مرض و بیماری

همانگونه که ذکر شد مهمترین نشانه های طلسم و سحر مرض و بیماری ، درد مشخص در عضوی از اعضای بدن است که برای آن علاج یا درمانی وجود ندارد. درد و فلج و عجز کلی عضوی از اعضای بدن با یک علت ناشناخته. عجز و تعطل یکی از حواس انسان.

یک روش علاج این نوع سحر و طلسم
رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد. در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد:
سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند. در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود) .
و آن رقیه این است:

۱- الفاتحة.
۲- المعوذات.
۳- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنين ) هفت مرتبه.
۴- (بسم اللة أرقيك والله يشفيك من كل داء يؤذيك ومن كل نفس او عين حاسد يشفيك ) هفت مرتبه .
۵- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤك شفاء الا يغادر سقما ) هفت مرتبه.

[در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است. تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.]

۲-باطل کردن سحر و طلسم محبت

نشانه های این طلسم شور و رغبت و محبت زیاده از حد و غیر عادی است. از طرف دیگر کثرت در مباشرت و اطاعت کورکورانه و بی دلیل از طرف مقابل است.
(در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.)

یک روش علاج و درمان طلسم محبت (دعا باطل کردن طلسم):
آیات رقیه مخصوص ابطال سحر را ((غیر از آیه شریفه ۱۰۲ از سوره مبارکه بقره و بجای آن آیات چهاردهم و پانزدهم و شانزدهم از سوره مبارکه تغابن ( يا ايها الذين آمنوا إن من أزواجكم …) جهت درمان مسحور استفاده فرمایید.))
این درمان غالبه با احساس درد در معده و تخدیر و سردرد و تنگی نفس و تهوع همراه است ( در صورتی که طلسم و سحر نوشیدنی یا خوراکی بوده باشد). برای درمانش باید هفت مرتبه آیات شریفه ابطال سحر و آیه الکرسی بر آب پاک خوانده شود و شخص مسحور از آن بنوشد. نشانه اولیه برای ابطال این نوع طلسم خوراکی این است که پس از نوشیدن آبی که بر آن رقیه مخصوصه خوانده شده است ، فرد مسحور، چیزی زرد یا سرخ یا سیاه بالا بیاورد (استفراغ کند). این اولین نشانه ابطال این نوع سحر است. در غیر این صورت باید به مدت سه هفته از آب پاکی که بر آن آیات شریفه سوره های (یونس آیات ۸۱ و ۸۲ – و سوره مبارکه الاعراف از آیه ۱۱۷ تا آیه شریفه ۱۲۲ – و سوره مبارکه طه آیه شریفه ۶۹ ) قرائت شده باشد بنوشد که به اذن خداوند تبارک و تعالی رفع مشکل شود.

۳- باطل کردن طلسم و سحر جنون ، دعا باطل کردن طلسم
سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار و نظرات و افعال و از این قبیل است.
(این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

یک روش علاج :
در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:
سوره البقرة – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملك – الجن – الاعلى – الز لزلة – الهمز ة – الكا فرون – المعوذتين .
این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

۴-باطل کردن طلسم و سحر خمول ، دعا باطل کردن طلسم
(در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.)

یک روش علاج :
روزانه سه مرتبه به قرائت سوره های شریفه ذیل گوش فرا دهد :
الفاتحه – البقرة -آل عمران – يس – الصافات – الدخان الذاريات الحشر المعارج الغاشية الزلزلة القارعة.
بار اول صبح ، مرتبه دوم عصر و مرتبه سوم قبل از خواب.
این عمل را به مدت چهل و پنج روز ادامه دهد. ضمن اینکه باید همراه با نوشیدن و اغتسال از آبی باشد که بر آن رقیه خاصه باطل السحر قرائت شده است.

۵- باطل کردن طلسم بخت (باز شدن بخت بسته شده)
ازدواج کردن و تشکیل خانواده از امور موکد در اسلام است. اما در برخی از موارد انجام این عمل به دلایلی مشخص یا نامشخص دچار وقفه و تعطل میگردد. در برخی موارد این مساله همان تعطیل الزواج است. با وجود اینکه فرد دوست دارد که ازدواج کند ولی به هر دلیل این عمل جور نمیشود و مشکلات عدیده در سر راه قرار میگیرد (بصورت غیر عادی و به کرات و مرات). این مسئله به گونه ای است که فرد را نسبت به ازدواج دلسرد میکند و حتی ممکن است ازدواج و تشکیل خانواده را بفراموشی بسپارد. نحوه عمل این نوع طلسم در مورد دختر خانمها متفاوت است (دیده نشدن و مطرح نشدن توسط دیگران جهت ازدواج ، تعدد خواستگار داشتن ولی سرنگرفتن ازدواج ، عدم تمایل به ازدواج ، خواستگارهای غیر قابل قبول و مطرح شدن بحث ازدواج و سپس به فراموشی سپرده شدن و….. البته نتیجه نیز همان است که ذکر شد.

یک روش علاج :

دعاهای مختلفی برای سحر تعطیل الزواج (طلسم و سحر بخت و ازدواج) ذکر گردیده است. یک روش بسیار موثر قرآنی برای ابطال این نوع سحر و طلسم ، ( و صورت گرفتن ازدواج موفق و نیکو ) انجام اعمال ذیل است :
۱- وضو قبل از خواب ، سپس آیه الکرسی – سپس معوذات را بخواند و در کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را بر بدنش بمالد (سه مرتبه این عمل را تکرار کند) .
۲- گوش دادن به قرائت آیه الکرسی (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند و روزی یک مرتبه به آن گوش دهد.)
۳- گوش دادن به قرائت معوذات (سوره های مبارکه الاخلاص – الفلق – الناس ) چندین مرتبه پی در پی . (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند) و روزی یک مرتبه به آن گوش کند.
۴- همچنین رقیه ابطال سحر ذکر شده را بر آب پاک قرائت کند و با آن آب غسل کند. هر سه روز یکبار این عمل را انجام دهد.
۵- بعد از نماز صبح ، یکصد مرتبه بگوید : ( لا إله إلا الله وحده لا شريك له ، له الملك و له الحمد يحيى و يميت و هو على كل شىء قدير ) .
اعمال مذکور را به مدت یک ماه کامل انجام دهد به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی کارش انجام میشود و حاجت میگیرد.

 

دعا باطل کردن طلسم | دعا باز شدن بخت

*****

درمان طلسم مرض , درمان طلسم بیماری , درمان طلسم بخت , روش قرانی باطل سحر , باطل کردن طلسم و سحر جنون , باطل کردن سحر و طلسم محبت , روش قرآنی بخت گشایی , روش قرآنی گشایش بخت , روش قرانی ابطال طلسم بخت,دعا باطل کردن طلسم ,دعای بخت گشایی, باز شدن بخت بسته , باطل سحر مجرب , دعای گشایش بخت , روش علاج طلسم , شماره دعانویس , شماره دعانویس خوب , دعانویسی, باطل شدن طلسم , روش قرآنی باطل کردن طلسم, باطل کردن طلسم بخت + دعا باطل کردن طلسم

*****

 

به مطالب زیر هم سر بزنید :

**دعا مجرب برای بخش گشایی دختران مجرد**

**دعا و طلسم محبت شوهر و زن**

 

 

 

افزایش ورودی از گوگل

خرید بک لینک چیست


دیدگاه ها

18 دیدگاه

شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید.
این کار در توسعه سایت کمک شایانی خواهد کرد. برای نوشتن دیدگاه اینجا را کلیک کنید

  1. . در تاریخ ۷ دی ۱۳۹۵:

    awili

  2. مصطفی در تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۵:

    یعنی بایستی همه ۵اعمال را انجام دهد یا فقط یکی از آنها را؟

    درخصوص عمل شماره ۱داخل پرانتزگفته شده که سه مرتبه این عمل انجام شود:منظور اینه که ۳بار دستش را بر بدنش بمالد یا اینکه همه اعمال شماره یک را ۳مرتبه بترتیب انجام دهد. توضیح اگه مبسوط تر بدهید ممنون میشم

  3. 313 در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۵:

    لام . امید باید به خداوند باشد تا جایی که همیشه تکیه کلام امیدش به خدا بگوییم .
    یاعلی
    اللهم عجل لولیک الفرج

  4. نوشین در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۶:

    سلام من حتی پیش دعا نویسم رفتم بازم بختم باز نسده،هرکی واسم میاد یا باهرکی آشنا میشم بدلایلی ازشون خوشم نمیاد،دیگه واقعا خسته شدم بین اینهمه خواسگار و افراد مختلف هیچکی نشده،لطفا کمکم کنید

  5. میلاد اهواز در تاریخ ۲ خرداد ۱۳۹۶:

    باسلام در جواب نوشین باید گفت
    توقعاتتو بیار پایین تا خواستگاری برایت می اید بتوانی با او ازدواج کنی

  6. افسانه در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۹۶:

    بچه ها من به دعا و طلسم که زندگی آدمو به خاک سیه میکشونه اعتقاد دارم . تو خونه یه مدت همش از جن حرف میزدم خواهرم بهم گفت تو مریضی ایقد از جن میگی یکم از خدا بگو بهش گفتم قرآن اونقد از جن گفته از انس و انسان نگفه والا. منم میدونم شیاطین جنی دشمن قسم خورده ما هستن مخصوصا تو امر مهمی مثل ازدواج . که نصف دینه اونا یکاری میکنن شما طرفتونو مثه یه حیوون ببینید و القا میکنن و در واقع واقعیت نداره یا یکاری میکنن شما بد به نظر برسید یا یه پوششی که دیده نشید. و یا به فکر و ذهن شما یا طرف مقابلتون نفوذ میکنه که نذاره بشه . و اینها همش به ضعف ایمان شما برمیگرده. داشتن یه کاغذی که دعا روش نوشته میتونه بهتون کمک کنه و شیطانو دور کنه اما نمیتونه باعث شه شما ازدواج کنید اون دست تقدیر و خواست خدا و بنده شه . بچه ها هیچ وقت هیچ وقت به زور نخواید که به کسی خواص برسید امام علی میگه من خدا رو در برهم زدن اراده ها و خواسته ها و عزم و تصمیم ها شناختم . و اینکه اگه از خدا بخواید خدا هم با تصمیم شما موافق میشه و به همه کائنات دستور میده که دست به کار بشن و تورو به سمت اون خواسته رشد بدن و پرورش بدن این معنی پروردگاری اوست. و دیر رسیدن به اون چیز دلیل دیر فهمی و دیر پرورش کردن بنده هاست. و به همین دلیل وقتی به خواسته تون میرسید براتون دیگه اون بزرگی و لذتو نداره چون خودتون بزرگ شدید و رشد کردید

  7. افسانه در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۹۶:

    راستی اینم بگم روزی شخصی پیش رسول خدا میره میگه من دوتا دختر دارم که خونه بخت نرفتم یا رسول الله چکار کنم؟ رسول خدا بهش میگه دو دخترت را روی شتر بنشان و در شهر رفت و آمد کن . به مدت یکسال بعد هر دو آنها به خانه بخت میرن. اگه تو خونه بشینید کسی نمیگه چه دختر پاکی بوده و آفتاب مهتاب ندیده س میگن حتما مشکلی داشته که تو خونه مونده. بچه ها تو اجتماع باشید چه کار میکنید چه تحصیل تو خونه نشینید و عمرتونو حدر ندید در ضمن طرز لباش پوشیدنتونو درست کنید مانتو یا چادر فرق نداره شیک و تمیز باشید پاکدامن و متین با آقایون صحبت کنید موقع صحبت بهشون نگاه نکنید و کلا به آقایون نگاه نکنید و سنگین باشید. و اجتماعی . طرز راه رفتنتونو درست کنید خیلی شل را نرید و تلوتلو نخورید موقع راه رفتن فقط پاهاتون تکان بخوره . با وقار باشید و از طرفی اونقدر محکم و مغرورانه راه نرید که مغرور بنظر برسید . متین باشید چه دخترایی ازدواج نمیکنن چون اون شخصیتی که میخوان از هیچ پسری ندیدن و چه پسرایی مجرد میمونن چون اون شخصیتی و وقاری که از دخترا انتظار دارن ندیدن . و اگه کلا رو رفتارو گفتار و شخصیتتون کار کنید تو زندگی با همسرتون احترام دارید طرز غذا خوردن و نشستن و همه چیز کمک میکنه تا زیبا بنظر برسید عشق به چشمان آهو و کمان ابرو نیست قلبتونو زیبا کنید. من خودم دختری هستم که تو محیط کارم ۱۵تا خواستگار واسم اومد و همه شون خوب بودن ولی بخاطر مشکلاتی که دارم نتونستم ازدواج کنم. همه پشت سرم میگفتن این دختره چقدر باشخصیته…. چون من مغرور نیستم خاک پای همه مردمم اما کسی که بخواد واسم زورگو باشه پوزشو به خاک میمالم. محکم باشید شجاع و پوز شیطانو به خاک بمالید از امروز شما دشمن قسم خورده شیطان باشید

  8. فاطمه در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶:

    سلام چند بار تا ازدواج پیش رفتم ولی هر بار به بهانه ای بهم خورده میشه کمکم کنین چه کنم

  9. م.ط در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶:

    سلام کسی رو میشناسید ک دعا باطل کنه ؟ خودم از اینکارا خیلی بدم میاد ولی همیشه گرفتار سنگینی و طلسم هستم اینارو از خودم نمیگم سرکتاب باز میکنم و بهم میگن ک بستگی و نحسی تو کارت هست.تروخدا اگه کسیو میشناسید البته آدم درست با ایمان نه کلاهبردار ، معرفی کنید.

  10. بهنوش در تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۶:

    سلام دوستان فکر کنم بخت منم بسته باشه آخه قبلا خیلی خاستگار داشتم اونم خاستگارای کنه ک ول کن نبودن و پیله میشدن الان خاستگار دارم خیلی کم اونم واسطه ای ن اینکه پسره خودش ببینه بپسنده آخرشم وقتی میان خاستگاری نمیپیندن هیچ مشکلی هم ندارم ظاهرم خوبه ظرز لباس پوشیدنم رفتارم همه چیم اوکی هستش ولی……..

  11. fatmh در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۶:

    سلام من ۲۰سالمه از ۱۵سالگی یا کمتر برام خاستگارمیومد اما دلخواه خانوادم نبودن همه شونو رد می کردن اوناییم که خوب بودن برام نمی یومدن من رفتم پیش یه نفرکه طالع منو در بیاره که همه ازش راضی بودن اون به من گفت یه زن توروبخت بند کرده تاحالا پیش دوتا ملا رفتم باطل السحربهم دادن اما هنوز کاری نشده خواهش می کنم منو راهنمایی کنید چطور می تونم اون دعا روباطل یاپیداش کنم من شرایط بدی دارم خواهش می کنم کمکم کنید.

  12. fatmh در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۶:

    هیچ مشکلی ندارم ظاهرمم خیلی خوبه.

  13. fatmh در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۶:

    خیلی هم التماس خداکردم اماهنوز مشکلم حل نشده.

  14. فاطمه در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۶:

    کلا دهه شصتیا شانس ندارن والا ! سی سال دارم دریغ از یک خواستگار مدرک فوق لیسانس شاغل از نظر ظاهر هم خیلی معمولی هستم و مشکل خاصی ندارم نه از نظر جسمی نه خانوادگی ولی به نظرم همه چی دست خود خداست . هیچ وقت به سحر و جادو اعتقاد نداشتم . فوقش ازدواج نمیکنیم چی میشه مگه ؟۱

  15. هاست ارزان در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۶:

    ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

  16. شادی در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶:

    باسلام خدمت همه شماعزیزان.من امسال میشم ۳۲ساله.کارشناسیم.شکرخداچهره خوبی دارم،تیپمم خوب وبروزه وهرگز جلف نمیپوشم،هیچ دوست پسریم نداشتم تاحالا،ولی ت اجتماع بودم وسربزیرونجیببودم،ولی تاحالا یه خاستگارم نداشتم،درعجبم واقعاچرا؟وباهرکی اشناشدم یه منودیده،سریع بهم خورده اشناییمون،البته بیشترپسرا میخاستن ومیگفتن که برای اشنایی باید باهم ارتباط نزدیکتری داشته باشیم که من مخالف بودم.خب بنظرشما بخت من بسته نیست؟واقعا خنده داره

  17. Neshat در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶:

    فاطمه جان واقعا باهات موافقم در اینکه گفتی دخترا ی دهه شست اصلا شانس ندارن. منم شرایط تو‌رو دارم

  18. سحر در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶:

    سلام خدمت کلیه حضار گرامی اتفاقی به اینجا سر زدم باید بگم که منم دچار مشکلاتی دقیقا عین شما بوده ام اما یک سالی است که با انجام یکسری کارها کاملا موفقم حتی دیگر هیچ دعا یا طلسمی با روشی که یاد گرفتم روی من کارساز نخواهد بود جالب اینکه تنها هزینه ای هم که خرج کردم فقط ۵۰ هزار تومان بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *