تعبیر خواب مورچه
چـقـدر مفـید بـود ؟

مورچه گونه ای از حشرات می باشد و این حشره ممکن است به شکل های مختلف در خواب دیده شود .ممکن است تعداد زیادی مورچه را خواب ببینیم یا لانه مورچه را در خواب ببینیم . برای دانستن تعبیر خواب مورچه با ما همراه باشید .

منوچهر تهرانی دیدن مورچه را در خواب خوب نمی داند و آن را نشانه آفت و بلا می داند . درباره تعبیر خواب مورچه که , از نظر دیگر معبران آمده است دیدن مورچه در خواب تعابیری همچون کار خوب , از دست دادن خوشبختی , ناراحتی , از دنیا رفتن , اضطراب و بیماری می باشد . برای دانستن تعابیر بیشتر با ما همراه باشید .

tabir khab morche irnab ir تعبیر خواب مورچه

تعبیر خواب مورچه

تعبیر خواب مورچه

تعبیر خواب مورچه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

مورچه و موریانه نیز از حشرات مزاحم و زیانکار هستند و تعبیری در حدود ملخ دارند. روی هم رفته دیدن آن ها هم در خواب, خوب نبست و زیان است و آسیب و گزند و شاید آفت و بلا و مصیبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

خالد بن علی بن محد العنبری درباره تعبیر خواب مورچه می گوید:

دیدن مورچه ها در خواب، بر عدهای از افراد ضعیف دلالت دارد. اگر بیماری در خواب ببیند که مورچه ها, وارد بدن او میشوند، از دنیا میرود.

دیدن مورچه در خواب، به خیر و برکت و روزی نیز، تعبیر میشود. اگر کسی ببیند که مورچه وارد خانه او میشود، به خیر و برکت خانه او افزوده میشود.

لوک اویتنهاو درباره دیدن مورچه در خواب می گوید :

مورچه : کار سود آور

خراب کردن لانه مورچه : نابود کردن خوشبختی بدست خود

مورچه ای شما را گاز بگیرد : ناراحتی

در کتاب سر زمین رویاها آمده است:

مورچه ها در حال کار : فعالیت شدید در کار

مورچه ها در خانه شما هستند : بیماری در خانواده

مورچه ها از درخت بالا می روند : بی آبروئی در آینده

مورچه ها روی خوراکی : خوشبختی

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب مورچه می گوید:

معنای دیدن مورچه در خواب

دیدن مورچه در خواب ، نشانه آن است که باید در طی روز بعد ، به انتظار آزار و اذیتهای جزئی باشد . مانند هجوم اضطرابهای کوچک و ناخوشنودی درباره زندگی .

درباره تعبیر خواب مورچه بیشتر بدانید 

کارل گوستاو یونگ از دو جنبه دیدن مورچه در خواب را تفسیر می‌نماید.

دیدن مورچه در خواب نشان دهنده نارضایتی و ناراحتی شما از زندگی روزانه‌تان است. تصوری می‌کنید , که توسط دیگران فراموش شده و در اصل برای آن‌ها دیگر اهمیتی ندارید. اذیت شدن با مشکلات ریز و پیش پا افتاده , می‌توانند خود را به صورت مورچه در خواب نشان دهند.

این گونه رویا‌ها استعاره‌ای از حس بی قراری و کم صبری شماست. از منظری دیگر مورچه‌ها نماد, تلاش بسیار و سخت کوشی هستند. همکاری بی‌نظیر آن‌ها در ساخت لانه می‌تواند تفسیر رویا را به سمت, پیشرفت و موفقیت کاری سوی ببرد.

ساختار منظم مورچه‌ها در زندگیشان، گویای نظم و ترتیب در زندگی بیداری شماست.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *