تعبیرخواب زعال
چـقـدر مفـید بـود ؟
tabirkhab zoghal irnab ir تعبیرخواب زعال

تعبیرخواب زعال

درمورد دیدن خواب زغال محمدبن سیرین میگوید: زغال دیدن به خواب ، مال حرام است.

اگر بیند که از جائی فرا گرفت یا کسی بدو داد، دلیل که او را مال حرام حاصل شود. اگر بیند زغال بر آتش نهاد و آتش افروخت، دلیل که از مال پادشاه با پادشاه معامله کند و از وی فائده یابد.

اگر بیند جامه یا اندامش به زغال سیاه شد، دلیل که وی را از سلطان غم و اندوه رسد.

دیدن زغال افروخته در خواب ، نشانه موقعیتهای فلاکت بار و دلتنگی است. اگر زغال به شدت در حال سوختن باشد ، دلالت بر آن دارد که امید زیادی به افزوده شدن ثروت شماست. و علامت شادمانی و زندگی پاک و بی شائبه است.

تعبیر خواب خاکستر زغال

خاکستر در خواب افسوس و ندامت کار بیهوده است. اگر دیدید در خواب به دنبال خاکستر می گردید تا آتش را جا به جا کنید برای رسیدن به هدفی که …

در نظرتان بزرگ جلوه می کند کاری بیهوده انجام می دهید که بعدا ندامت و پشیمانی می آورد. چنانچه در خواب خاکستر یافتید ندامت حتمی است و اگر نیافتید در آستانه تحسر قرار می گیرید.

اگر دیدید خاکستر بر دست و لباس شما نشسته کاری می کنید که ندامت می آورد و آبروی شما در مخاطره قرار می گیرد. اگر دیدید پایتان در خاکستر فرو رفته سفری می کنید یا به جایی می روید که عبث است و ندامت دارد و زیان می بینید.

اگر خاکستر در آشپزخانه بود همسرتان برای شما ملال و اندوه می آورد. اگر خاکستر بر سر شما نشسته بود عملی انجام می دهید که بزرگترها و روسا شما را سرزنش می کنند و شرمندگی می کشید.

اگر خاکستر بر چهره شما نشسته بود خجالت می کشید و این شرمندگی تا مرحله رسوایی است.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *