دلایل نیاز کودک به متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان
چـقـدر مفـید بـود ؟

 دلایل نیاز کودک به متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان

سلامت دهان و دندان کودکان به اندازه سلامت سایر قسمت های بدن آن ها اهمیت دارد.اگر در اصفهان سکونت دارید و دارای کودک خردسال هستید ، به محض اینکه کودک شما شروع به دندان درآوردن کرد، باید به متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان مراجعه کنید تا اطمینان حاصل شود رشد دندان های کودک شما بدون نقص و اشکال انجام می شود.

دندانپزشکی کودکان چیست؟
دندانپزشکی کودکان یک تخصص دندانپزشکی است که به سلامت دهان و دندان کودکان می پردازد.دندانپزشک کودکان دندانپزشکانی هستند که به طور ویژه برای تشخیص و درمان بیماری های دهان و دندان کودکان آموزش دیده اند و می توانند با روش های پیشگیری ، از ابتلای کودک شما به بیماری های دندان در آینده جلوگیری کنند.

دلایل نیاز کودک به متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان

حتی زمانی که متخصصان دندانپزشکی بر اهمیت خدمات منظم مراقبت از دندان برای کودکان اصرار دارند، برخی از والدین باز هم تمایلی به مراجعه به متخصص دندانپزشکی کودکان ندارند. در ادامه دلیل آنکه چرا کودک شما به خدمات کلینیک دندانپزشکی کودکان اصفهان نیاز دارد می پردازیم :

مراقبت های پیشگیرانه دندانپزشکی:کودکان بیش از دیگران به مراقبت های پیشگیرانه دندان نیاز دارند. دندان های آنها هنوز در حال رشد است و ساختار استخوانی آنها در حال تغییر است. مراقبت های پیشگیرانه از دندان اطمینان حاصل می کند که دندان های آنها در مراحل مختلف رشد سالم باشند.

مراقبت های پیشگیرانه شامل خدماتی مانند فلوراید درمانی، سیلانت های دندانی، نگهدارنده فضا و موارد دیگر است. با مراقبت های دندانپزشکی پیشگیرانه که توسط  متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان اجرا می شود دیگر در مورد سلامت دندان های کودک خود در هنگام رشد نگران نخواهید بود.

تشخیص زودهنگام:یکی دیگر از مزایای بزرگ دندانپزشکی کودکان تشخیص زودهنگام است. در دنیای پزشکی، تشخیص زودهنگام یک مشکل ، بهترین راه برای مهار آن قبل از پیشرفت است. برخی از مشکلات دهان مانند نامرتبی دندان ها، تغییر رنگ روی دندان ها، تحلیل لثه، تجمع پلاک و سایر موارد را می توان قبل از تبدیل شدن به شرایط پیچیده دندانی کنترل کرد.

آموزش بهداشت دهان و دندان: مسواک زدن کودک کار سختی است، نخ دندان کشیدن هم همینطور. با توجه به اینکه این اقدامات برای رعایت بهداشت دهان و دندان مهم است، آموزش این موارد به کودکان در سنین پایین بسیار مهم است.

متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان می داند که چگونه کودکان را به انجام شیوه های بهداشت دهان و دندان علاقه مند کند تا یان شیوه ها به یک سرگرمی برای کودکان تبدیل شود.

مبارزه با اضطراب و ترس از دندانپزشکی :  اضطراب و فوبیای دندانپزشکی در بین کودکان رایج است. بخصوص اگر فرزند شما مداخلات پزشکی زیادی را پشت سر گذاشته است، سخت است که او را وادار کنید تا تحت درمان های دندانپزشکی قرار گیرد.

متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان به خوبی میداند که چطور این ترس و اضطراب را در کودک شما از بین ببرد.

مراقبت های بهداشتی کلی:با توجه به اینکه دهان اولین نقطه تماس چیزهایی است که وارد بدن می شود، دندانپزشکان در مراقبت های کلی سلامت بسیار نقش دارند. به عنوان مثال، سردردهای میگرنی می تواند نتیجه اختلال مفصل گیجگاهی فکی باشد. تب و لرز بدن می تواند ناشی از التهاب لوزه باشد. این بدان معنی است که هر مشاهداتی که دندانپزشک روی کودک شما انجام دهد می تواند نکات زیادی را در مورد سلامت کودک شما نشان دهد.

علاوه بر این، متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان به شما توصیه های تغذیه ای در مورد چگونگی رعایت بهداشت دهان و دندان کودکتان می دهد که توجه و یا عدم توجه به این توصیه ها بر سلامت کلی کودک شما تأثیر می گذارد.

آدرس و تلفن متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان ، دکتر مریم حاجی احمدی

آدرس : اصفهان، خیابان توحید میانی – بین چهارراه پلیس و خیابان مهرداد – رو به روی پارکینگ توحید – ساختمان میلاد ۲- طبقه فوقانی مطب دکتر فریبا اشتری و داروخانه دکتر معمار منتظرین (طبقه دوم)

شماره تماس :۰۹۱۳۷۸۹۱۲۶۹

 

تماس با ما – کلیک کنید


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *