تعبیر خواب آبشار
چـقـدر مفـید بـود ؟

تعبیر خواب آبشار

با تعبیر خواب آبشار، تعبیر خواب آبشار با آبی زلال، تعبیر خواب آبشار با آبی کثیف، تعبیر خواب ایستادن در زیر آبشار همراه ما باشید.

tabir khab abshar irnab ir تعبیر خواب آبشار

تعبیر خواب آبشار

دیدن آبشار در خواب بنا به گفته تعبیرگران غربی سمبل حرکت کردن و رفتن است. خالی کردن و رهایی یافتن از تمام احساس منفی و ناگوار خود را به صورت آبشار در رویا نمایش خواهد شد. آبشار می‌تواند نشانه‌ای از رسیدن به اهداف و آرزوهای بیننده خواب باشد. اگر آب دیده شده در خواب زلال و پاک باشد سرزندگی، حیات و زندگی دوباره را برای رویابین نوید خواهد داد.


برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب
ج ث ت پ ب الف آ
ز ر ذ د خ ح چ
ظ ط ض ص ش س ژ
ل گ ک ق ف غ ع
ی ه و ن م

تعبیر خواب آبشار

5d808f51c6911 tabir khab abshar irnab ir تعبیر خواب آبشار

تعبیر خواب آبشار

لوک اویتنهاو می‌گوید: آبشار امیدهای بر باد رفته
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن آبشار در خواب، علامت آن است که با خشونت ثروتی گرد خواهید آورد. ثروتی که برای تأمین زندگی آینده شما نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد.
لیلا برایت می‌گوید: دیدن آبشار به این معنا است که یکی از اعضای خانواده‌ی شما دچار مشکل سختی خواهد شد.
درکتاب سرزمین رویاها آمده است:
  • خواب آبشار: به محلی دعوت می‌شوید که در آنجا خوش گذارنی می‌شود.
  • به همراه دیگران به یک آبشار نگاه می‌کنید: مراقب شما هستند و پشت سر شما بسیار بد گویی می‌کنند.
  • از یک آبشار آب برمی‌دارید: بر مشکلات شما اضافه می‌شود.

تعبیر خواب آبشار با آبی پاک و یا آبی کثیف

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
آبشار در خواب سیلی است از حوادث غیر مترقبه که قدرتی عظیم پشت آ ن است. حوادثی که واقع می‌شوند و بیننده خواب نمی‌تواند جلوی وقوع آن را بگیرد. هر قدر عظمت و ارتفاع آبشار بیشتر باشد عظمت آن حادثه بیشتر است و نزدیکی و دوری ما نیز در خواب نسبت به جایی که آبشار فرو می‌ریزد دوری و نزدیکی ما را به حادثه ای که خواب پیش بینی می‌کند نشان می‌دهد.
اگر زیر آبشار ایستاده باشید حادثه با شما آر تباط مستقیم دارد ولی اگر از دور شاهد و ناظر فرو ریختن آن باشید حادثه به شما مربو ط نمی‌شود و احتمالاً ناظر آن خواهید بود. اگر آبشاری که در خواب می‌بینیم آبی روشن و صاف و زلال داشته باشد حادثه ای که واقع می‌شود خیر و برکت همراه می‌آورد. آب متعفن بیماری است.
کتاب سرزمین رویاها : یک آبشار از آب تمیز و صاف نشانه خوشبختی است.

دیدن ایستادن در زیر آبشار در خواب

مطیعی تهرانی: اگر از ایستادن زیر سقوط آب آبشار خوشتان می‌آید و از آن لذت می‌برید در مسیر حادثه ای مطلوب قرار می‌گیرید و سودی عایدتان می‌شود که این سود از شما نیز می‌گذرد و دیگران را متمتع می‌سازد ولی اگر فشار آب را با ناراحتی احساس کردید و در عالم خواب می‌خواستید از زیر جریان آب خود را نجات دهید و کنار بروید نشان آن است که گرفتار رنج و غم می‌شوید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *