لاغری با اسفناج
چـقـدر مفـید بـود ؟

لاغری با اسفناج

23 bisms.ir 2016 08 30 42 300x199 لاغری با اسفناج

لاغری با اسفناج

لاغری با اسفناج

اسفناج و لاغری , اسفناج , خواص اسفناج , فواید اسفناج

اسفناج برگ های بسیار سبزی دارد و گرسنگی را برطرف می کند و احساس سیری را القا می کند.

. به بیان دقیق تر، این ترکیب قادر است ۴۳درصد از وزن را بکاهد.

اسفناج این پژوهش نتیجه تحقیقاتی است که در کالج Lund سوئد انجام شده است.

لاغری با اسفناج رابیازمایید

9 bisms.ir 2016 09 7 41 300x200 لاغری با اسفناج
لاغری با اسفناج رابیازمایید

اسفناج گرسنگی های هیجانی را بسیاری از افراد تجربه کرده اند، در این شرایط به طور معمول افراد غذاهای شیرین و انواع فست فودها را برای خوردن انتخاب می کنند. این قبیل عادات ناسالم به عنوان یکی از دلایل رایج چاقی مطرح است. اسفناج در این زمینه، نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که غنی سازی غذاها با تایلِکوئید می تواند موجب تولید هورمون سیری در بدن و سرکوب گرسنگی هیجانی شود.اسفناج در واقع، این اثر ناشی از کنترل بهتر اشتها و عادات غذایی سالم و متعاقب آن کاهش وزن می باشد.

 

آیا می‌دانید که تمام قسمت‌های کارتون «ملوان زبل» که به آن می‌خندیدید، واقعیت دارد؟ اسفناج حداقل آن قسمت هایی که به اسفناج ربط داشت، واقعیت دارد! دقیقا مانند ملوان زبل، شما هم می‌توانید با مصرف اسفناج، روزی پر انرژی داشته باشید.
اسفناج سرشار از آهن، منیزیم و پتاسیم است. تمام این اجزا، اسفناج را به منبعی غنی از ویتامین ب تبدیل می کند. ویتامینی که پشتیبان انرژی شماست. اسفناج متخصصین تغذیه توصیه می کنند که هر روز اسفناج مصرف کنید.
لاغری با اسفناج رابیازمایید
اسفناج و لاغری , اسفناج , خواص اسفناج , فواید اسفناج

2 bisms.ir 2016 08 31 46 لاغری با اسفناج
لاغری با اسفناج رابیازمایید

اسفناج را فقط به سالاد اسفناج یا کنار بشقاب غذاهایتان محدود نکنید.اسفناج این غذای معجزه آسا را در سوپ، کباب، خوراک، اسموتی و غذاهای سرخ کرده‌تان هم بیفزایید.

اسفناج گیاه بومی ایران است و از اوائل قرن اول میلادی کم کم به نقاط دیگر دنیا راه یافت . بطوریکه در تاریخ مسطور است اسفناج در قرن هفتم در چین و در قرن دوازدهم در اسپانیا کشت می شده است . کشت اسفناج در سال ۱۸۰۶ در آمریکا شروع شد .
لاغری با اسفناج رابیازمایید

اسفناج گیاهی است یکساله درای ساقه ای راست به ارتفاع نیم متر که برگهای آن پهن و نرم مثلثی شکل برنگ سبز می باشد .اسفناج نسبت به سرمای زمستان مقاوم است .

اسفناج


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *