دانلود بازار و مایکت از پی سی افزار
چـقـدر مفـید بـود ؟

irnab.ir دانلود بازار و مایکت از پی سی افزار

برای دانلود بازی ها و نرم افزار های خود می توانید به یکی از بهترین سایت های اندروید با نام پی سی افزار مراجعه کنید. این سایت ایرانی بالغ بر هزاران نرم افزار و بازی برای دیوایس های اندروید را در خود گنجانده است.
وب سایت معتبر پی سی افزار تمامی بازی ها و نرم افزار های خود را در دسته بندی های جداگانه ای برای کاربران قرار داده است تا هر شخصی به راحتی بتواند گزینه مورد نظر خود را در دسته های جداگانه پیدا کند.
این سایت یکی از پیشگامان حوزه نرم افزارهای اندروید است که محبوب بسیاری از مردم ایران و نیز فارسی‌ زبانان است.
در این وبسایت دو مارکت اندروید مشهور با نام بازار و وجود دارد که بسیاری از کاربران جهت دانلود برنامه های خود از این دو فروشگاه اندرویدی استفاده می کنند.

با دانلود بازار و مایکت از وب سایت پی سی افزار

با دانلود اپلیکیشن بازار می توانید موارد بروز باشید! این فروشگاه اندروید ایرانی بالغ بر ۴۰ میلیون کاربر دارد که همواره به تعداد آنها افزوده خواهد شد. مارکت بازار از جمله کامل‌ترین فروشگاههای ایرانی است که هزاران بازی و نرم‌افزار داخلی و خارجی را در خود گنجانده است.
برای آنکه همواره آپدیت و بروز باشید انتخاب دیگری را دارید و آن مایکت است. با دانلود و نصب مایکت بر روی دیوایس اندرویدی خود هم میتوانید بازی و نرم افزار مورد نظر خود را در آن بیابید.
مایکت فضایی مناسب برای توسعه دهندگان بازی ها و اپلیکیشن های اندروید است که می‌توانند محصول خود را از طریق این فروشگاه به مشتریان خود معرفی نمایند.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *