کاشت مژه ابریشمی
چـقـدر مفـید بـود ؟

کاشت مژه ابریشمی

زیبایی چشم ها با زیبایی چهره رابطه ی مستقیمی دارد به همین دلیل برای این که زیبا به نظر برسید باید به زیبایی چشم ها توجه زیادی را داشته باشید. کاشت مژه ابریشمی و روش های این چنینی روش هایی هستند که ادعا میکنند با استفاده از آن ها میتوانید زیبایی تان را تا حد زیادی افزایش دهید به همین علت در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا به معرفی این روش ها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

kasht mozhe abrishami irnab ir کاشت مژه ابریشمی

کاشت مژه ابریشمی

کاشت مژه و اکستنشن مژه چه فرقی با هم دارند؟

تفاوت کاشت مژه و اکستنشن یکی از سولاتی است که بسیاری از افراد آن را مطرح میکنند.بهتر است بدانید کاشت و اکستنشن به صورت کلی تفاوت های زیادی را با یکدیگر دارند.در اکستنشن مژه از موهای مصنوعی استفاده میشود.در برخی از تبلیغات این روش کاشت مژه ریمل دارد معرفی میشود! در این روش موهای مصنوعی با استفاده از چسب ها بر روی پلک بیمار محکم میشوند به همین دلیل این موها به هیچ وجه رشد نمیکنند.هزینه اکستنشن مژه معمولا در مقایسه با سایر روش ها کمتر است به همین دلیل بسیاری از افراد از آن استفاده میکنند.

در عوض در کاشت مژه  فولیکول ها از قسمت های مختلف بدن برداشته میشوند و بر روی پلک قرار میگیرند.موهایی که در این روش به وجود می آیند مانند سایر موهای بدن رشد میکنند و هیچ تفاوتی را با سایر مژه ها نخواهند داشت.

 

وسایل لازم برای کاشت مژه ابریشمی

فروش مژه ابریشمی چیزی است که به کرات در تبلیغات مختلف مشاهده میشود.به صورت کلی این روش میتواند مشکلات خاصی را برای بیمار به وجود آورد.افرادی که از این مژه ها و به صورت کلی مژه های مصنوعی استفاده میکنند دچار بیماری های مختلف چشم مانند خشکی چشم و حتی اسیب به قرنیه میشوند.

نکاتی که قبل از مراجعه به سالن برای اکستنشن مژه باید بدانید

قبل از مراجعه به سالن های زیبایی برای اکستنشن باید دقت داشته باشید که دقیقا قصد دارید از کدام روش اکستنشن استفاده کنید.اگر قصد دارید مدت زمانی زیادی را از مژه های جدید استفاده کنید میتوانید از مژه های دائمی که با چسب های قوی پیوند زده میشوند استفاده کنید.در غیر اینصورت با اکستنشن های موقت میتوانید برای مدتی محدود ظاهر مژه هایتان را زیبا تر کنید.کاشت مژه های ۶ ماهه و … که در تبلیغات مشاهد میشود نشان دهنده ی زمان باقی ماندن مژه ها بر روی پلک هاست.

تفاوت مژه ابریشمی با مژه های دیگر

کاشت مژه ابریشمی به روشی گفته میشود که در آن مژه ها به صورت موقت پیوند زده میشوند و بعد از مدتی از سطح پلک ها جدا میشوند اما در سایر روش ها مانند کاشت مژه طبیعی موهایی که کاشته میشوند برای همیشه باقی خواهند ماند و هیچ مشکلی برایشان ایجاد نمیشود.حتی این روش ها به مراتب ایمن تر از روش های دیگر هستند به همین دلیل میتوانید با خیال راحت از آن بهره گیرید.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *