تیک آبی اینستاگرام بگیرید! دروغ یا واقعیت؟
۴٫۸ امتیاز ۱۲ رای
2490 irnab ir تیک آبی اینستاگرام بگیرید! دروغ یا واقعیت؟

تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام بگیرید! دروغ یا واقعیت؟

ایرناب: در یک کلام بگوییم که تیک آبی اینستاگرام یعنی اصالتِ اکانت!

این قابلیت را اینستاگرام ایجاد کرده تا بتوان به راحتی تفاوت میان پیج اصلی را با پیج تقلبی افراد معروف شناسایی کرد. (به طور مثال بروید در قسمت سرچ و بنویسید parvizparstoi ! علاوه بر فن پیج های مختلف که بحثشان جدا است حداقل ده اکانت پیدا می شوند که تشخیص اینکه کدامشان واقعا جناب پرویز پرستویی است را سخت می کند!)

در یکی از سایت های مرجع آموزش اینستاگرام خوانده بودم که اینستاگرام در هر کشوری مدیر دارد و مدیران باید تایید کنند که آیا واقعا شخص صلاحیت دریافت تیک ابی را دارد یا خیر.

به طور کلی این کار برای افراد معمولی که مشهور و معروف نیستند امری نزدیک به محال است! مگر اینکه هزینه های گزاف کنید تا اینستاگرام فکر کند که شما واقعا معروف هستید!

مثلا دنبال کنندگان خود را افزایش دهید و چندین اکانت فیک دیگر به نام خود بسازید طوری که تشخیص اکانت اصلی امری سخت باشد و یک سالی را در اینستاگرام فعالیت مثبت کنید و بعد از آن با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید که میخواهم تیکِ آبیِ دوست داشتنی شما را بگیرم!!

 

عده ای هم از آب گل آلود ماهی میگیرند و تیک آبی را می فروشند. ما به شما توصیه می کنیم که این کار را نکنید چرا که کلاه برداری است.

توصیه ما به شما این است که به جای اینکه دنبال تیک آبی اینستاگرام از این روش ها باشید؛ دست به کاری مثبت بزنید تا معروف شوید! آن وقت خودِ اینستاگرام بعد از مدتی به شما تیک ابی خود را هدیه می دهد.

مثلا در عکس زیر اکانت یک سازنده فیلم را می بینید که به واسطه معروفیتش در یوتیوب، اینستاگرام به او تیک آبی را داده است.

58f88cfbba971 2490 irnab ir تیک آبی اینستاگرام بگیرید! دروغ یا واقعیت؟

اکثر شبکه های اجتماعی تیک آبی را دارند ولی اینستاگرام در این زمینه سختگیر است و به هرکسی این تیک را نمی دهد، کما اینکه حتی بسیاری از افراد معروف ایرانی هم ندارند.

 

/انتهای مطلب


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *