خاصیت گل محمدی
چـقـدر مفـید بـود ؟

khasiyat golmohamadi irnab ir خاصیت گل محمدی

معرفی برخی خواص گل محمدی برای پوست و اعصاب

گل محمدی را به دو صورت مصرف میکنند . برخی از ان عرق میگیرند که به ان گلاب میگویند . برخی نیز ان را خشک میکنند و برای مصرف نگهداری میکنند . میتوانید ان را در ماست ریخته و میل کنید .

از خواص گل محمدی این است که گل محمدی یبوست را درمان میکند و مدفوع را نرم و شل میکند . همچنین آرامبخشی و تقویت اعصاب از دیگر خواص گل محمدی و گلاب است . همچنین برای درمان اسهال های مزمن از گل محمدی استفاده میکنند . رفع ترشحات زنانه از وظایف گل محمدی است .

رفع اخلاط خونين و خونریزی های عادی از خواص گل محمدی است . به گزارش آسان طب ،گیاه گل محمدی یا گل سرخ روح را تقویت میکند و نشاط اور است . همچنین برای تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر از ان استفاده میکنند . از خواص گل محمدی ضد افسردگی بودن و آرامبخشی ان است . همچنین گل محمدی ضدعفونی کننده خوبی است .

باز هم یاداوری میکنیم از گل محمدی به عنوان مسهل و درمان یبوست استفاده کنید . برای درمان سردرد عصاره گل محمدی را در بینی بچکانید .التیام زخم و ضدفونی کنندگی از دیگر خواص گل محمدی است . همچنین برای کاهش تب از گل محمدی استفاده کنید . درمان زگيل و لكه ‏های جلدی و روييدن گوشت تازه و تحليل ورمها از ضماد ان استفاده کنید .

از گل محمدی و گلاب برای تقویت اعتماد به نفس استفاده می شود . از گل محمدی، گلاب تهیه میکنند که خواص زیادی دارد . گلاب گل محمدی برای تقویت پوست بسیار معجزه میکنند . جهت رفع استرس گلاب بخورید یا ان را ببوییید .برای التیام سردردهای ناشی از استنشاق هوای آلوده و رفع گیجی و منگی کمی گلاب مصرف کنید .

گلاب خون را تصفیه میکند و در نتیجه از ناراحتیهای پوستی جلوگیری می کند . از خواص گل محمدی وگلاب درمان بیماریهای گوارشی است . گل محمدی و گلاب معده را تقویت میکند ، به قلب سلامتی میدهد ، دردهای روماتیسمی را کم میکند . همچنین گل محمدی وگلاب ضد تهوع مناسبی است .

khasiyat golmohamadi irnab ir خاصیت گل محمدی

خاصیت گل محمدی


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *