بیوگرافی فرانکو دی سانتو
چـقـدر مفـید بـود ؟

فرانکو دی سانتو مهاجم ۳۰ ساله آرژانتینی با قدی ۱۹۳ سانتی متری در پست مهاجم تارگت یا سنترفوروارد بازی می کند. او که سابقه بازی در تیم های مطرحی همچون وردربرمن، چلسی، ویگان اتلتیک، رایو وایکانو و همچنین شالکه ۰۴ را در کارنامه دارد از آمار گلزنی قابلی قبولی بهره نمی برد و به جرا تمی توان گفت کپی برابر اصل ماریو بودیمیر می باشد. با نگاهی به عملکرد او در تیم های سابقش در می یابیم که او تنها در تیمهای مطرح بازی کرده و از حیث گلزنی در شرایط خوبی به سر نمی برد به طور مثال او در ۷۱ بازی برای شالکه ۰۴ از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ تنها ۵ گل به ثمر رسانده و بهترین عملکرد او مربوط به حضورش در وردربرمن آلمان است که در ۴۹ بازی، ۱۷ گل به ثمر رسانده است.

biyografy ferankodisanto irnab ir بیوگرافی فرانکو دی سانتو

بیوگرافی فرانکو دی سانتو

گفتنیست فرانکو دی سانتو سابقه ۳ بازی ملی در رده بزرگسالان و ۲۵ بازی در رده زیر ۲۰ ساله های تیم ملی آرژانتین را در کارنامه دارد و بازیکن اسم و رسم داری در فوتبال آرژانتین محسوب می شود.

سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن را ۲ میلیون یورو برآورد کرده اما تجربه ثابت کرده مبلغ پرداختی به بازیکن لزوماً با ارزش او در ترانسفرمارکت برابر نیست به طور مثال اکنون ارزش علیرضا بیرانوند در ترانسفرمارکت بسیار بیشتر از مبلغ پرداختی به او در پرسپولیس است و یا شیخ دیاباته با مبلغی به مراتب کمتر از انچه در ترانسفرمارکت درج شده به استقلال پیوست.

آخرین تیم او رایووایکانو بوده و به دلیل عملکرد ضعیف قرارداد این بازیکن فسخ شده است و اکنون بدون تیم می باشد. حال باید منتظر ماند و دید آیا مدیران پرسپولیس بار دیگر تجربه تلخ ماریو بودیمیر را تکرار می کنند یا خیر؟


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *