بیوگرافی دنیل پاولویچ
چـقـدر مفـید بـود ؟

دنیل پاولویچ مدافع ۳۱ ساله سوئیسی – بوسنیایی با قامتی ۱۸۳ سانتی متری در پست دفاع چپ بازی می کند. او در تیمهای نام آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی بازی کرده که می توان به سمپدرویا، پروجیا، کایزرسلاترن، کورتونه و … اشاره کرد. نکته جالب در مورد این بازیکن این است که او در جولای ۲۰۱۹ یعنی حدود ۲ ماه پیش به پروجیای ایتالیا پیوست اما به دلایل نامعلوم قرارداد او فسخ شد که گفته می شود علت این اتفاق، رد شدن او در تستهای پزشکی پروجیا بوده است.

 

 

biyografydaniyel paoloech irnab ir بیوگرافی دنیل پاولویچ

بیوگرافی دنیل پاولویچ

قیمت این بازیکن در ترانسفرمارکت حدود ۲۵۰ هزار دلار درج شده که با توجه به قیمت پائین وی، احتمال حضورش در استقلال زیاد به نظر می رسد اما باید دید آیا قوانین دست و پا گیر لیگ ایران برای پذیرش فوتبالیستهای خارجی گریبان او را نیز می گیرد یا خیر چرا که او از سال ۲۰۱۷ تاکنون تنها در ۲ بازی ملی تیم بوسنی و هرزگوین بازی کرده و بازیهای او در رده های سنی مختلف تیم ملی سوئیس تا پیش از سال ۲۰۱۷ نیز جوابگوی حضور او در لیگ برتر ایران نیست.
سوابق دنیل پاولویچ در تمیهای سوابقش

سوابق دنیل پاولویچ

5d440503d2245 biyografydaniyel paoloech irnab ir بیوگرافی دنیل پاولویچ

بیوگرافی دنیل پاولویچ

دانیل پاولویچ از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۸ با بازی در ۷ تیم مختلف در مجموع در ۲۶۰ بازی به میدان رفته که حاصل آن، ۱۳ گل بوده است. از افتخارات او در این مدت نیز می توان به قهرمانی باگراس هاپر سوئیس در لیگ این کشور اشاره کرد و قهرمانی با فرایبورگ در بوندس لیگای ۲ نیز از دیگر افتخارات پاولویچ محسوب می شود.

هر چه که هست، او بازیکنی چندپسته به نظر می رسد که قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی و پست هافبک چپ را نیز دارد و باید منتظر ماند و دید آیا سرنوشت بوکاری درامه برای دنیل پاولویچ تکرار می شود یا خیر؟ البته حضور او در تیمهای سطح اول فوتبال ایتالیا در دو سال گذشته، احتمالاً راه را برای حضور بی دردسر وی در استقلال باز خواهد کرد.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *