معرفی آبشار وانا
چـقـدر مفـید بـود ؟

 آبشار وانا

اگر مسیر خود را از جاده ی هراز پیش بگیرید، خواهید دید که جاذبه های گردشگری بسیاری انتظار شما را می کشند. کافیست اراده کنید و آن چه را که در رویاهای خود می سازید را طلب کنید. استان مازندران همه ی آن ها را برایتان فراهم می سازد. اگر در رویاهای خود قصد سفر به یکی از روستاهای زیبا و سرسبز و آبشاری دیدنی را دارید، ما به شما روستا و آبشار وانا را پیشنهاد می کنیم. آبشار وانا کجاست؟ با ما همراه باشید تا با این روستا و آبشار آشنا شوید.

معرفی آبشار وانا irnab ir معرفی  آبشار وانا

آبشار وانا

آبشار وانا کجاست؟

برای آنکه به آبشار وانا برسید، میبایست به روستای دیدنی منطقه ی وانا و شاهان دشت بروید، پس باید جاده هراز را برای طی مسیر انتخاب کنید. بعد از پشت سر گذاشتن تونل های متعدد، به ۶۵ کیلومتری شهرستان آمل که رسیدید، بخش لاریجان پیش روی شما خود نمایی می کند. این روستا در همین منطقه قرار گرفته است، جایی که روخانه ای از آن می گذرد و آبادی بسیار زیبایی را پدید آورده است

این روستا علاوه بر زیبایی، قدمت تاریخی دارد و می توان در آن آثار صد ساله ای چون کتیبه های مختلفی را دید. شاه وانا که در حاشیه ی رودخانه ی هراز قرار دارد می تواند گواهی این مدعی باشد.

مردم این روستا، امام زاده ای قدیمی دارند که جالب است بدانید این امام زاده در لیست آثار ملی به ثبت رسیده است.

5d2d9caf2752a معرفی آبشار وانا irnab ir معرفی  آبشار وانا

آبشار وانا

در روستای وانا، طبیعت بکر است و تکنولوژی هنوز نتوانسته رنگ و روح زندگی را از آن بدزد.

در این روستا و کمی آن طرف تر، آبشارهای بسیار زیبایی وجود دارد که تورهای گردشگری فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران به این مناطق برگزار می شود.

تور گردشگری آبشار وانا یعنی دیدن از مرتفع ترین آبشار در استان مازندران که آبشار شاهان دشت نیز معروف است. این آبشار در لیست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است و یکی از دیدنی ترین مناطق مازندران محسوب می شود.

5d2d9cb51eebf معرفی آبشار وانا irnab ir معرفی  آبشار وانا

آبشار وانا

این آبشار در میان ابنوهی از درختان قرار گرفته و از بالای یک کوه هرمی شکل به سوی زمین سرازیر می شود.

با خرید تور گردشگری آبشار وانا، گشت و گذار در میان درختان، عکس برداری و آب تنی از هیجان انگیزترین کارهایی است که می بایست انجام دهید.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *