بیوگرافی شیخ دیاباته
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

biyografy sheykhdiyabate irnab ir بیوگرافی شیخ دیاباته

بیوگرافی شیخ دیاباته

 

شیخ دیاباته مهاجم ۱۹۴ سانتی متری مالیایی که در سالهای اخیر با رقم هایی بین ۳ تا ۴ میلیون یورو در بین تیم های مختلف در خال ترانسفر بوده، لقمه بزرگی برای باشگاه استقلال محسوب می شود به طوری که بر خلاف ادعای چند کانال مجازی هواداری استقلال که نام این مهاجم سیه چرده با سابقه گلزنی به یوونتوس را بر سر زبان هواداران این تیم انداخته اند، او بازیکن گران قیمتی محسوب می شود و اینطور نیست که با ۶۰۰ هزار دلار حاضر به بازی در تیم استقلال شود.

کارنامه و رزومه شیخ دیاباته

🔹این مهاجم سال ۲۰۱۶ سنت شکنی کرد و با انتقال قطعی از بوردو فرانسه به عثمانلی اسپور ترکیه پیوست اما در ۸ بازی گلی به ثمر نرساند.

🔹باشگاه ترکیه‌ای که رقم زیادی برای جذب او به بوردو پرداخته بود، همان مسیر باشگاه فرانسوی را در پیش گرفت. انتقال قرضی از عثمانلی در سال ۲۰۱۷ به متز باعث شد تا این مهاجم مجدد به لیگ فرانسه باز گردد، اما تحت قراداد عثمانلی بماند. با این انتقال، خیال باشگاه ترکیه‌ای از پرداخت دستمزد سنگین این مهاجم آسوده شد، اما درخشش دیاباته در فرانسه و به ثمر رساندن ۸ گل در ۱۴ بازی او را احیا کرد تا با شرایط خوب به ترکیه بازگردد.

🔹اما عثمانلی که تجربه موفقی از حضور این مهاجم در تیمش نداشت، مجددا دیاباته را قرضی راهی بنونتو در لیگ ایتالیا کرد. مهاجم مالیایی سال ۲۰۱۸ هم عملکرد خوبی در ایتالیا داشت و در ۱۱ بازی ۸ گل برای بنونتو زد. پس از اتمام نیم فصل اول نخست، این مهاجم در نقل‌وانتقالات زمستانی با پیشنهاد مالی خوب به حاشیه خلیج همیشه فارس آمد. مهاجم الامارات در ادامه سال ۲۰۱۸، بازهم عملکرد خوبی در لیگ امارات داشت و در ۹ بازی، ۶ گل زد تا آماده انتقال جدیدی شود.

🔹به رغم درخشش در امارات، باشگاه عثمانلی به دلیل بالا رفتن سن، این بازیکن مالیایی را نمی‌خواهد. به همین دلیل به او اعلام شده که تیم جدیدش را معرفی کند.

آمار گلزنی شیخ دیاباته

5d201857df2b7 biyografy sheykhdiyabate irnab ir بیوگرافی شیخ دیاباته

بیوگرافی شیخ دیاباته

۵۸ گل در ۱۴۳ بازی لیگ فرانسه

۵ گل در ۱۵ بازی لیگ اروپا(به بنفیکا و نیوکاسل گل زد(۲ تا) و حتی جلو لیورپول بازی کرد)

۸ گل در ۱۱ بازی سری آ

۱۰ گل در ۸ بازی جام حذفی فرانسه


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *