بیوگرافی صدف بیوتی
چـقـدر مفـید بـود ؟

بیوگرافی کامل صدف بیوتی

صدف بیوتی را میتوان یکی از بهترین بیوتی بلاگر ها نامید که در اینستاگرام دنبال کننده هاي‌ فراوانی دارد. صدف بیوتی از شاخ هاي‌ معروف اینستاگرام می‌باشد که اموزش و معرفی محصولات آرایشی می‌پردازد.

biyografy sadafbiyoti irnab ir بیوگرافی صدف بیوتی

بیوگرافی صدف بیوتی

صدف به همراه همسرش زندگی خوبی و موفقی را دنبال میکند و همسرش نیز در برخی برنامه های صدف شرکت میکند و به همین خاطر همسرش را بیشتر فالوور های صدف می شناسند.
صدف بیوتی چندین سال است که به همراه خانواده خود در ایالات امریکا زندگی میکند و چندی پیش نیز ازدواج کرده است. او از کودکی علاقه زیادی به آرایشگری داشته و معتقد بوده که یا باید آرایشگر شود و یا جراح پلاستیک!

به گزارش تالاب : صدف به پیشنهاد مادرش، رشته شیمی را برای تحصیل انتخاب کرد تا بتواند به پشتوانه اطلاعاتی که دراین رشته کسب می‌کند، کارخانه لوازم آرایشی تاسیس کند.

اما بعد از مدتی تغییر نظر داد ودر رشته پرستاری شروع به تحصیل کرد. اما همان‌ گونه علاقه خودرا نسبت به آرایش و زیبایی، و همچنین شهرت و محبوبیت از دست نداد.
صدف بیوتی یا صدف مسائلی یکی از شاخ هاي‌ مجازی است که در حوزه آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی فعالیت میکند.

البته برخی سایت ها او را ملیحه بیاتی معرفی کرده اند که اسم ملیحه را پیج یک آرایشگاه که یکی از عکس هاي‌ آرایش صدف را کار خودش معرفی کرده بود این اسم را گفته بود که خود خانم مسائلی به شوخی بیاتی که شبیه بیوتی هست را گفته بودند او یک میکاپ آرتیست حرفه اي است.

ودر پیج اینستاگرام خود ؛ خودآرایی و نکات آرایشی و ماسک هاي‌ صورت را آموزش میدهد. در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ صفحه اینستاگرام خودرا ساخت ودر مرداد ماه ۹۵ شروع به تولید محتوا برای این پیج نمود.
وی در ابتدا کمتر از ۲۰ هزار فالور داشت ولی یک ماه بعد یعنی در شهریورماه ؛ حدود ۴۰ هزار و سه ماه بعد ۱۰۰ هزار فالوور داشت و پس از یکسال حدود نیم میلیون فالوور مطالب او را دنبال میکردند.او اکنون حدود ۸۵۰ هزار فالوور دارد که اکثر ان ها از تهران و بعد از ان از ریاض هستند همچنین رده سنی آن ها ۲۵ تا ۳۴ سال است و ۶۹ درصد مخاطبان صدف بیوتی را خانمها تشکیل می‌دهند.

وی به دلیل محتوا هاي‌ کاربردی اش خیلی مورد علاقه خانمها واقع شده است ودر پیج خود آرایش و خودآرایی رابه خانمها آموزش میدهد.

5d0894e22db7b biyografy sadafbiyoti irnab ir بیوگرافی صدف بیوتی

بیوگرافی صدف بیوتی

صدف بیوتی یا همان ملیحه بیاتی در پست هاي‌ اخیرش در اینستاگرام تصمیم گرفتند به‌صورت یک مسابقه به سوالات کاربران پاسخ می داد. دراین مسابقه سوال را می‌خواند و خودش و همسرش به سوالات پاسخ می‌دهند و جواب هاي‌ خودرا باهم مقایسه میکنند.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *