تاریخ ثبت نام کنکور ۹۸
چـقـدر مفـید بـود ؟

تاریخ ثبت نام کنکور ۹۸

 

کنکور سراسری ۹۸ همانند هر ساله داوطلبان زیادی را به عرصه رقابت دعوت می کند . زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از ۲۴ بهمن لغایت ۲ اسفند ۹۷ می باشد . داوطلبانی که دارای شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۸ هستند می توانند در بازه زمانی اعلام شده توسط سازمان سنجش و مطابق مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند .

سازمان سنجش هر ساله قبل از شروع فرآیند ثبت نام حدودا در بازه زمانی شهریور ماه با انتشار اطلاعیه ای در سایت خود به آدرس sanjesh.org زمان دقیق ثبت نام را اعلام می کند .

تاریخ ثبت نام کنکور 98 irnab ir تاریخ ثبت نام کنکور 98

تاریخ ثبت نام کنکور ۹۸

به محض انتشار اطلاعیه سازمان سنجش ، متن این مقاله به روزسانی می شود . برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام عضو کانال تلگرام کنکور سراسری شوید . همچنین با توجه به روال سال های گذشته مهلت ثبت نام برای کسانی که از ثبت نام جا مانده اند یا به دلیل عدم دریافت کد سوابق پیش دانشگاهی یا کد سوابق دیپلم موفق به ثبت نام نشده اند تمدید خواهد شد .

5c458217aac24 تاریخ ثبت نام کنکور 98 irnab ir تاریخ ثبت نام کنکور 98

تاریخ ثبت نام کنکور ۹۸

 مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۸ و همچنینویرایش اطلاعات کنکور ۹۸ برای داوطلبانی که در هنگام ورود اطلاعات اشتباه کرده اند و پس از دریافت رسید متوجه شده اند احتمالا در اواسط اسفند ماه سال جاری خواهد بود . لازم به ذکر است چنانچه در خصوص سایر جزئیات کنکور ۹۸ دچار ابهام شده اید ، کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با مشاوره تحصیلی تلفنی می توانند پاسخگوی پرسش های شما باشند .


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *