نحوه ی حذف ابزار MySearchDial   از Chrome
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی حذف ابزار MySearchDial   از Chrome

MySearchDial نوعی افزونه ی مرورگر می باشد. اگر می خواهید از تنظیمات قبلی و اصلی مرورگر خود استفاده کنید, این مقاله را دنبال کنید و طبق دستور العمل ها پیش بروید و ابزار MySearchDial را حذف کنید.

 

مراحل :

 

  1. منوی از Chrome را باز کنید. روی منویی که در سمت راست پنجره ی Chrome قرار دارد, کلیک کنید. روی این آیکون سه خط افقی کشیده شده است و زیر “close program” x قرار دارد.
نحوه ی حذف ابزار mysearchdial از chrome irnab ir نحوه ی حذف ابزار MySearchDial   از Chrome

منوی Settings

  1. منوی Settings را باز کنید.

 

  1. در صفحه ی Settings, زیر “On Startup”, خواهید دید که گزینه ی “Open a specific page or set of pages.” علامت زده شده است. از سمت راست روی گزینه ی “Set pages” کلیک کنید. پنجره ی جدید “Startup pages” باز می شود. خطی مشاهده می کنید که روی آن MySearchDial نوشته شده است. نشانگر موس را روی آن ببرید, علامت x نمایش داده می شود. با کلیک کردن روی علامت x, این ابزار از لیست حذف خواهد شد. روی گزینه ی “ok” کلیک کنید, سپس مرورگر Google chrome را ببندید و مجددا باز کنید. صفحه ی اصلی مورد نظر شما باز خواهد شد.

هنگامی که پیام “Add a new page” را مشاهده می کنید, صفحه ی اصلی مورد نظر خود را تنظیم کنید.

 

  1. اگر می خواهید، برنامه را کاملا حذف کنید. از سمت چپ منوی Settings, زبانه ی extensions را باز کنید. MySearchDial را پیدا کنید. روی آیکون سطل زباله کلیک کنید.

دستورالعمل ها را دنبال کنید. احتمالا باید مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید.

منبع : نحوه ی حذف ابزار MySearchDial   از Chrome


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *