قبل از خرید ماساژور برقی بخوانید!
چـقـدر مفـید بـود ؟

درد عضلات و احساس خستگی همواره موجب کلافه‌گی در افراد می‌شود و کار به جایی می‌رسد که فرد تمرکز کافی برای انجام کارهای روزانه خود را از دست می‌دهد و دنبال چاره‌ای می‌گردد تا دوباره وضعیت عمومی خود را بهبود ببخشد. ماساژ یکی از روش‌هایی است که برای رفع خستگی و تسکین تنش‌های جسمی و روامی یک پیشنهاد عالی به حساب می‌آید. شما می‌توانید با بهره گیری از مزایای ماساژ، آرامش نسبی خود را پس از یک روز پر مشغله به دست آورید.

راهنمای خرید ماساژور برقی

rotaiasia irnab ir قبل از خرید ماساژور برقی بخوانید!

اگر برای انجام ماساژ به طور مرتب به سالن‌های ارائه دهنده خدمات ماساژ مراجعه کنید باید زمان و هزینه زیادی را برای آن صرف کنید. برای اینکه بتوانید مرتبا برای رفع خستگی‌ها و دردهای بدن از ماساژ بهره ببرید، بهتر است از ماساژورهای برقی در منزل یا محل کارتان استفاده کنید. ماساژورهای موجود در بازار انواع متنوع با ویژگی‌های متفاوتی دارند، به طوری که انتخاب را برای خرید، دشوار می‌کند. در این مقاله راهنمای خرید ماساژور برقی را می‌خوانید.

راهنمای خرید بهترین دستگاه ماساژور

خرید یک صندلی ماساژ، در وحله اول به نیاز و بودجه فرد بستگی دارد. پس بهتر است قبل از خرید صندلی، از برخی معیارها و ملاک‌های آن آگاهی داشته باشید. معیارهایی که برای انتخاب صندلی ماساژ، مهم هستند به ترتیب در ادامه آمده است.

اندازه و شکل ظاهری دستگاه ماساژور

اندازه و سایز صندلی ماساژ شاید اصلی‌ترین و یکی از مهم‌ترین معیارها باشد. این معیار برای آن است که شما می‌خواهید آن را فضایی از منزل یا محل کارتان استفاده کنید. پس باید پیش از انتخاب صندلی، فضای در نظر گرفته شده و اندازه صندلی را با یکدیگر تطبیق دهید. همچنین اندازه صندلی ماساژ در بحث حمل و نقل نیز باید مورد بررسی گیرد. پس باید با توجه میزان درد و نوع ماساژی که از آن انتظار دارید، یک سایز مناسب از ماساژور را خریداری کنید.

علاوه بر اندازه ماساژور، شکل و ظاهر دستگاه نیز اهمیت دارد. شما باید مطمئن شوید که شکل ماساژور می‌تواند به عمیق‌ترین قسمت‌های بافت عضلانی شما برسد تا دردتان کاهش یابد. اینکه از صندلی ماساژور استفاده می‌کنید و یا ماساژور های روکشی که اغلب S شکل‌اند، به نوع درد و کاهش آن بستگی دارد.

نوع ماساژ

نوع ماساژ در صندلی‌های ماساژ مختلف نیز متعدد است و دارای طیف‌های متفاوتی هستند. پس پیش از خرید دستگاه ماساژ، نوع ماساژِ دستگاه را باید بررسی کرد.

  • ماساژ ضربه‌ای یا کوبشی: یکی از بهترین ماساژدهنده‌ها موجود در بازار نوع ضربه‌ای آن می‌باشد. در این نوع ماساژ، دستگاه دارای چکش‌هایی است که با ایجاد ضربات به عمق بافت‌ها نفوذ کرده و معمولا برای پشت و پاها استفاده می‌شود.
  • ماساژ لرزشی: ماساژور دارای این نوع ماساژ، با ارتعاشات خود و ایجاد گرما، باعث لرزش در بافت‌ها و عضلات خفیف فرد می‌شود و از این طریق باعث ریلکس شدن و راحتی بیشتر در عضلات می شود. به علاوه این نوع ماساژورها اسپاسم عضلانی در گردن، شانه و پشت سر را تسکین می‌دهند.
  • شیاتسو یا طب فشاری: این ماساژ سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند و دردهای ناحیه کمر، سر و ستون فقرات را کاهش می‌دهد. طراوت و شادابی پوست، جلوگیری از ریزش مو، رفع آلرژی های فصلی، رفع خستگی چشم، رفع سرگیجه، افزایش کیفیت خواب، درمان تپش قلب، دیابت، و ناتوانی در کنترل ادرار، کنترل و کاهش اشتها از دیگر فواید این نوع ماساژ در ماساژورهای برقی می‌باشد.
  • ورز دادن: نمونه دیگری از انواع ماساژ در ماساژورهای برقی، ورز دادن است. دستگاه‌های مجهز به این نوع ماساژ، از طریق ورز دادن عضلات، خستگی را از بدن بطور چشمگیری پرواز می‌دهد.

علاوه بر نوع ماساژ در راهنمای خرید ماساژور برقی باید به این مسئله توجه کنید که در ماساژور انتخابی شما، شدت و سرعت ماساژ نیز قابل تنظیم است یا خیر؟ چرا که شما در برخی اوقات نیاز به ماساژ شدید یا ملایم دارید، پس باید بتوانید به آسانی شدت ماساژ را کنترل کنید. سرعت ماساژ نیز همانند شدت ماساژ باید قابل تنظیم باشد.

برنامه‌های خودکار

یکی از معیارهای جذاب برای انتخاب صندلی ماساژ، مجهز بودن به برنامه‌های خودکار است. این ویژگی، برنامه‌های مختلف با ویژگی‌های متفاوت ماساژ را برای سنین و افراد مختلف در نظر می‌گیرد. برای مثال این برنامه‌ها می‌توانند برای ورزشکاران، افراد سالمند، کارمندان و … طراحی شده باشند.

ویژگی‌های کاربردی ماساژور

شما وقتی کالایی را برای خرید انتخاب می‌کنید، بدون شک، ویژگی‌های کاربردی و جانبی آن نیز برایتان مهم است. این ویژگی‌ها نیز در انتخاب صندلی ماساژ صدق می‌کنند و قابل بررسی هستند. مثلا بعضی از آن‌ها مجهز به تایمر هستند که با تنظیم آن دستگاه خود به خود خاموش خواهد شد و شما نگران خاموشی آن در هنگام به خواب رفتن، نخواهید بود. یا برخی دیگر از ماساژورها، مجهز به سیستم گرمایشی هستند که برای رفع دردهای عضلانی و نرم کردن ماهیچه‌ها هنگام ماساژ بسیار موثر است. پس پیش از انتخاب گزینه نهایی و دستگاه ماساژور، ویژگی‌های کابردی ماساژور را مورد تحقیق و بررسی قرار دهیم و نیازهای خود را مشخص کنیم.

قابلیت شارژ و حمل

یک ویژگی مهم در ماساژورهای دستی قابل حمل، شارژی بودن آن است. شما می توانید از این دستگاه ها در دفتر و محل کار و خارج از خانه استفاده نمایید. کیفیت باتری نیز یکی دیگر از مواردی است که در این ماساژورها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

5bc282fcae4e4 rotaiasia irnab ir قبل از خرید ماساژور برقی بخوانید!

و در آخر، از کجا خرید کنیم…؟

مجموعه روتای با ارائه انواع ماساژورهای برقی و صندلی‌های ماساژ به شما این امکان را می‌دهد تا با ورود به وب‌سایت، تمام محصولات را مشاهده با یکدیگر مقایسه کنید. کارشناسان روتای با کمال در اسرع وقت پذیرای شما هستند تا در انتخاب، یک ماساژور ایده‌آل شما را راهنمایی کنند. اگر به دنبال خرید صندلی ماساژ هستید، همین حالا با پشتیبانی آنلاین ما در وبسایت تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید.

تلفن تماس:
۰۹۱۲-۹۴۰۵۶۲۶
۰۹۱۲-۸۰۸۰۹۰۴
آدرس وبسایت : https://rotai.asia


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *