گوشی های هوشمند شیائومی | xiaomicity.com
چـقـدر مفـید بـود ؟

شیائومی یکی از برندهای برتر تولید گوشی های هوشمند است که روز به روز، بیشتر و بیشتر در عرصه تکنولوژی در حال درخشش می باشد و توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار صنعتی چین به خود اختصاص دهد لکن هنوز عرصه فعالیت این برند در خارج از کشور محدود است.

 

Mi 6 xiaomicity 2 595x595 گوشی های هوشمند شیائومی | xiaomicity.com

 

این شرکت، با این که در عرصه جهانی من جمله ایران هنوز در زمینه گوشی های هوشمند برند نام آشنایی محسوب نمی شود لکن پنجمین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود و تولیدات آن از کیفیت بالاتری نسبت به بسیاری از سازندگان نام آشنای این عرصه برخوردار می باشد. این شرکت از سه سال پیش، عرضه تولیدات خود به خارج از کشور را آغاز نموده و در این راستا ابتدا به عرضه گوشی های هوشمند فوق العاده پیشرفته خود پرداخته است.

انتظار می رود که گوشی شیائومی به زودی در رتبه ای برابر با سامسوسنگ و یا حتی بالاتر از آن و در جایگاهی مقارن با اپل قرار گیرد. گوشی های این شرکت در سال گذشته توانستند در هند جایگزین  محصولات سامسونگ شوند و هم اکنون آرام آرام در حال رسوخ به سایر بازارهی اروپایی و آسیایی می باشد. از جمله ویژگی های گوشی های هوشمند شیائومی می توان به قیمت مناسب، کیفیت خوب و بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز اشاره نمود.

 

Xiaomi Mi A1 xiaomicity 1 595x595 گوشی های هوشمند شیائومی | xiaomicity.com

 

یکی از معروف ترین گوشی شیائومی گوشی Mi Mix 2S است که به مدل پرچم دار سال ۲۰۱۸ تبدیل شد و توانست نظر مساعد بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب نماید. این گوشی که پس از مدل Mi Mix 2 عرضه گردید چه به لحاظ سخت افزاری و چه نرم افزاری شاهد پیشرفت های کلیدی بود و از وجود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و بسیاری از ویژگی های کلیدی نظیر رم ۸ گیگ داخلی و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگ بهره می برد. یکی دیگر از گوشی های شیائومی که توانست در کلیه بازارهای عرضه شده خوش بدرخشد گوشی Xiaomi Redmi Note 5 Pro بود .

این گوشی نیز دارای ۶ گیگابایت رم داخلی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، می باشد . از دیگر گوشی های هوشمند شیائومی می توان به Mi Mix 2، Mi 6، Mi A1، Redmi 4A ،  Mi 5s، Redmi 3S ، و بسیاری دیگر از مدل ها اشاره نمود که هم از لحاظ تکنولوژیک و هم سخت افزاری دارای کیفیت مطلوبی می باشند. لذا بهتر است به جای خرید بسیاری از گوشی هایی با برندهای نام آشناتر که شاید تنها دلیل قیمت بالاترشان، شناخته شده تر بودن برندشان است خرید گوشی های با کیفیت شیائومی را که از هر لحاظ با سایر برندها قابل رقابت هستند از دست ندهید.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *