فیلم قهرمانان کوچک
۵ امتیاز ۱ رای

«قهرمانان کوچک» که داستانی راجع به مبارزه با قاچاق کالا دارد با استقبال کودکان و نوجوانان روبه رو شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پردیس سینمایی آزادی در دومین روز از آغاز اکران عمومی «قهرمانان کوچک» میزبان جمعی از خبرنگاران، به همراه کارگردان، سرمایه‌گذار شخصی و چهره‌های شاخص این اثر سینمایی بود.
شامگاه ۵ شنبه ۱۳ مهرماه، حال و هوای پردیس سینمایی آزادی تهران با حضور کودکان و نوجوانان رنگ و بوی دیگری گرفته بود. نوجوانان و کودکانی که دست در دست پدران و مادرانشان به تماشای هنرنمایی قهرمانان کوچکی نشستند که به مبارزه با قاچاقچیان کالا و بیکاری پدران ایرانی برخاستند.

سالن شهر فرنگ سینما آزادی و راهروهای منتهی به آن، مملو از صحنه‌های دلنشین اشتیاق بچه‌ها برای تماشای فیلم و گرفتن عکس‌های یادگاری آن‌ها با هنرمندان به ویژه بازیگران کودک این اثر جدید سینمایی بود.
رأس ساعت ۲۱ درب‌های شهر فرنگ به روی بچه‌ها و خانواده‌هایشان باز شد تا مهمانان کوچک این هنر هفتم بتوانند پس از مدت‌ها شاهد تماشای فیلمی در حوزه کودک و نوجوان با ژانر کمدی- رزمی در سینما باشند.
جمعیت حاضر در این میعاد سینمایی به قدری زیاد بود که مسئولان سینما آزادی مجبور به اضافه کردن صندلی‌های متحرک در داخل سالن نمایش شدند، این در حالی بود که بیش از یک روز از اکران عمومی فیلم نمی‌گذشت.
اشتیاق کودکان و نوجوانان زمانی بیشتر شد که یوسف کرمی، قهرمان نام‌آور تکواندو ایران و جهان هم که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است، به جمع هنرمندان حاضر در سالن نمایش پیوست.
دقایقی نگذشته بود که چراغ‌های سالن خاموش شده و فیلم آغاز شد، تا یک ساعت و ۴۵ دقیقه پس از آن سالن سینمایی شهر فرنگ شاهد ذوق تمام نشدنی کودکان و نوجوانان در مقابل صحنه‌های جذاب و البته کمدی هنرمندان قهرمانان کوچک در مقابل قاچاقچیان کالا بود.
فیلم قهرمانان کوچک irnab ir فیلم قهرمانان کوچک


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *