مد پاییز ۲۰۱۷
چـقـدر مفـید بـود ؟

۱٫ گرنادین ( رنگ اناری)

مد پاییز 2017 irnab ir مد پاییز 2017
این رنگ درهفته مد نیویورک حضور پررنگی داشته و از تونالیته های بسیار محرک و زنده رنگ قرمز می باشد. کسیکه آن را انتخاب می کند قطعاً ازاعتماد به نفس خوبی برخوردار است. این رنگ در همه جا جلوه خاصی دارد.
۲٫ توانی پرت ( ارغوانی تیره)

این رنگ تونالیته تیره از خانواده قرمزها می باشد و بدلیل تشخصی که دارد لباس مناسبی برای مهمانی های پائیزی است بویژه لباسی که تماماً به این رنگ باشد. ویکتوریا بکهام و جیسون وو ، از طرفداران چنین لباسی هستند.
۳٫باله اسلیپر ( از خانواده صورتی)

سایه های مختلف صورتی همیشه حضور فعالی در هفته های مد داشته اند و دو برند سییزمرجان و کریستین سیریانو ، ازاین سایه رنگی درطرح های متنوع خود بسیار بهره برده اند که در هفته مد نیویورک در معرض نمایش قرار گرفت.
۴٫ باتروم (از خانواده رنگ بدن)

علاوه برصورتی، رنگ کرم یا بدن نیزهمواره در دنیای مد حضور داشته و بطور قطع در پائیز ۲۰۱۷ نیز جایگاه ویژه ای دارد ، کما اینکه مزون های مد سرشناس همچون مارک جیکوب، رزی آسولین و … از این رنگ در طرح های نخود در هفته مد نیویورک بهره برده اند.
۵٫ نیوی پی اونی ( سورمه ای)

از رنگ های اصلی پیشنهادی موسسه پنتن برای پائیز ۲۰۱۷ و بسیار مورد توجه طراحان مد می باشد چرا که هم در هفته مد نیویورک حضور داشت و هم هفته مد لندن. تونالیته تیره و بسیار متشخص رنگ آبی نیوی بوده و از طراوت و سرزندگی خاصی برخورداراست.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *