نحوه ي ارتباط با فروشنده در Poshmark از طریق اندروید
چـقـدر مفـید بـود ؟

نحوه ي ارتباط با فروشنده در Poshmark از طریق اندروید

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه سفارش Poshmark را در اندروید کنسل کنید. اگر به صورت اتفاقی در Poshmark سفارش داده اید تنها ۳ ساعت زمان دارید تا آن را لغو کنید. اگر تا ۷ روز سفارش برای شما ارسال نشده باشد باز هم می توانید آن را لغو کنید اما این بار باید جریمه تاخیر بپردازید.

 

نحوه ي ارتباط با فروشنده در poshmark از طریق ان irnab ir نحوه ي ارتباط با فروشنده در Poshmark از طریق اندروید

برنامه Poshmark

مراحل :

  1. برنامه ی Poshmark را باز کنید. روی آیکون این برنامه حروف بزرگ Ps نوشته شده است. برای باز کردن این برنامه از صفحه ی اصلی روی آیکون مربوطه ضربه بزنید.

اگر به صورت خودکار وارد حساب خود نشدید روی Login with Email ضربه بزنید. آدرس ایمیل و رمز عبور مربوط به حساب کاربری خود را تایپ کنید و روی گزینه ی Login ضربه بزنید. هم چنین می توانید روی Continue with Facebook یا Sign In with Google ضربه بزنید و اطلاعات مربوطه را وارد کنید.

 

  1. روی زبانه ی نام کاربری خود ضربه بزنید. این زبانه در گوشه ی سمت راست برنامه قرار دارد. با این کار منوی profile برای شما باز می شود.

 

  1. روی گزینه ی My Purchases ضربه بزنید. این گزینه تقریبا در پایین منو قرار دارد. با این کار لیست خرید های شما نمایش داده می شود.

 

  1. روی سفارشی که می خواهید کنسل کنید ضربه بزنید. با این کار صفحه ی جزئیات سفارش باز خواهد شد.

 

  1. به پایین صفحه بروید و روی Comment ضربه بزنید. این گزینه زیر لیست جزئیات قرار دارد. با این کار نظرات نمایش داده می شود و شما نیز می توانید نظر خود را ارسال کنید.

 

  1. علامت “@” و سپس نام کاربری فروشنده را تایپ کنید. نام کاربری فروشنده کنار عکس پروفایل آن لیست شده است. به عنوان مثال, اگر نام کاربری فروشنده “ShoesForLess1” است باید عبارت “@ShoesForLess1” را در نظر خود تایپ کنید. با این کار برای فروشنده اعلانی از پیام شما ارسال خواهد شد.

 

  1. یک نظر برای کنسل کردن سفارش خود بنویسید. یک متن یا دلیل برای کنسل کردن سفارش خود بنویسید و برای فروشنده ارسال کنید.

 

  1. روی گزینه ی Post ضربه بزنید. این گزینه در گوشه ی سمت راست برنامه ی Poshmark قرار دارد. با این کار نظر شما برای فروشنده ارسال خواهد شد. صبر کنید تا از فروشنده پیامی را دریافت کنید.

منبع : نحوه ي ارتباط با فروشنده در Poshmark از طریق اندروید


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *