دانلود بازی شوالیه توقف ناپذیر Nonstop Knight v2.4.0 اندروید – همراه نسخه مود
چـقـدر مفـید بـود ؟

بازی Nonstop Knight عنوانی در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو flaregames ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۵۰ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۶ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. در نقش شوالیه ای سخت کوش قرار بگیرید و بدون حتی لحظه ای استراحت دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود کنید.

نقد سایت معتبر TouchArcade: بازی Nonstop Knight عنوانیست که قطعا ارزش تجربه کردن را خواهد داشت بازی که با انجام کارهایی ساده و در عین حال جذاب من را شگفت زده کرده است.

دانلود بازی شوالیه توقف ناپذیر nonstop knight v2 4 0 irnab ir دانلود بازی شوالیه توقف ناپذیر Nonstop Knight v2.4.0 اندروید   همراه نسخه مود

Nonstop Knight android game

بازی گیم پلی بسیار ساده و جذاب خواهد داشت که در آن تنها باید با انگشت شست خود به نبرد با دشمنان بپردازید. بازی سرعت عمل شما و هم چنین سخت کوشیتان را مورد سنجش قرار خواهد داد و برای تشویق شما به ادامه راه در زمان استراحتان در بازی نیز بهتان پاداش های متنوعی داده خواهد شد.

بازی دارای محیط و گرافیک جذابی است که در کنار گیم پلی زیبا آن قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد و اگر جزو کسانی هستید که نیازی شدید به بازی های سرگرم کننده در زمان های فراغت دارید Nonstop Knight میتوانید کمک بسیاری برای شما باشد.

منبع : دانلود بازی شوالیه توقف ناپذیر Nonstop Knight v2.4.0 اندروید – همراه نسخه مود


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *