آنتی ویروس نود ۳۲ – لایسنس نود ۳۲ – آپدیت eset ورژن ۱۶ و ۱۵
چـقـدر مفـید بـود ؟

تروجان چگونه به سیستم آسیب می رساند

 آنتی ویروس نود 32   لایسنس نود 32   آپدیت eset ورژن 16 و 15

تروجان‌ها یا Trojan‌ ها نوعی از بدافزارهای مخرب هستند که به نظر می‌رسد مانند برنامه‌های مفید و بی‌خطر عمل می‌کنند، اما در واقع هدفشان نفوذ به سیستم شما، جمع‌آوری اطلاعات شخصی، سرقت رمزهای عبور و کنترل سیستم است. تروجان‌ها با استفاده از تکنیک‌های مختلف، از جمله ارسال فایل‌های مخرب به شکل پیوست ایمیل، دانلود فایل‌های مشکوک از اینترنت، نفوذ از طریق نرم‌افزارهای آسیب‌پذیر، انتشار فایل‌های آلوده در شبکه‌های Peer-to-Peer (P2P) و … وارد سیستم شما می‌شوند.

وقتی که تروجان به سیستم نفوذ می‌کند، به طور پنهان اجرا می‌شود و ممکن است اطلاعات مهم شما را جمع‌آوری کند، فایل‌های مختلف را سرقت کند، کنترل سیستم را به دست بگیرد و اقدامات مخرب دیگری انجام دهد. برخی از عملکردهای تروجان‌ها عبارتند از:

جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات: تروجان‌ها ممکن است فعالیت‌های شما در اینترنت را رصد و اطلاعات شخصی مانند نام کاربری، رمزعبور، اطلاعات بانکی و … را جمع‌آوری کنند.

بازگردانی دسترسی به سیستم: تروجان‌ها می‌توانند کنترل کامل بر روی سیستم شما را به دست بگیرند و بعداً به طور ناخواسته اقدامات مخربی انجام دهند مانند نصب بدافزارهای دیگر، اجرای فرآیندهای ضروری سیستم را مختل کنند و …

ایجاد دسترسی برای هکرها: تروجان‌ها به هکرها دسترسی از راه دور به سیستم شما را ممکن می‌سازند، به طوری که هکرها بتوانند اطلاعات شما را سرقت کنند، سیستم شما را مختل کنند و به اقدامات مخرب دیگر بپردازند.

برای مقابله با تروجان‌ها، استفاده از یک آنتی ویروس مانند آنتی ویروس نود ۳۲ و استفاده از لایسنس نود ۳۲ می‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین، عدم دانلود و اجرای فایل‌ها و برنامه‌های مشکوک، اطمینان از منابع معتبر برای دریافت نرم‌افزارها و فایل‌ها، به‌روزرسانی سیستم عامل و نرم‌افزارها به نسخه‌های جدید و پشتیبانی منظم از اطلاعات مهم خود نیز به کاهش خطرات تروجان‌ها کمک می‌کند.

شما کاربران گرامی می توانید جهت حفظ امنیت سیستم عامل خود ، با خرید لایسنس نود ۳۲ برای فعال سازی آنتی ویروس eset اقدام کنید.

 


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *