خرید بک لینک قدرتمند و ارزان سرویس بهترین بک لینک ها
۲ امتیاز ۱ رای

بک لینک چیست؟اهمیت بک لینک برای سئو سایت

 

بک لینک چیست؟

عمل لینک دادن به وب سایتی که به وب سایت شما اشاره دارد ، بک لینک نام دارد. این نوعی استناد است که در آن کسی به موضوعی مرتبط با شما ، خدمات یا محصول شما اشاره می کند. بک لینک یکی از معیارهای اندازه گیری مقدار اعتبار صفحه توسط گوگل است. بعضی اوقات به بک لینک پیوندهای ورودی نیز گفته می شود

به یک دلیل بک لینک مهم است. موتورهای جستجو مانند گوگل از تعداد سایتهایی که به وب سایت شما لینک می دهند استفاده می کنند تا ارزش یک سایت را ارزیابی کنند.

 

چگونه بک لینک بگیریم؟ – خرید بک لینک قوی

روش های مختلفی برای گرفتن بک لینک وجود دارد. روش های زیادی برای در دسترس بودن بک لینک وجود دارد. برای مثال مقالات جامع و مشخصی درباره شرکت خود بنویسید. در ارتباط با سایر دارندگان سایت و وبلاگ نویسان ، محتوا بسازید و به آنها کمک کنید. شرکت خود را در صنعت خود با سازمان های تجاری بنویسید. روش دیگر این است که شرکت خود را در فهرست سازمانهای تجاری در صنعت خود یا سایر فهرستهای محلی یا مرتبط با شرکت خود قرار دهید .

 

ساختار بک لینک

انکرتکست: شروع پیوند توسط برچسب انکر نشان داده می شود و متنی است که به عنوان میزبان بک لینک شناخته می شود و در واقعی متنی قابل کلیک است که به آن متن لنگر بک لینک می گویند .

چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟

 

انواع مختلف بک لینک

همه بک لینک ها به طور یکسان ایجاد نمی شوند. بک لینک ها انواع مختلفی دارند و تاثیری که بک لینک در سایت ایجاد می کند متفاوت است .

بک لینک دوفالو

بک لینک های دوفالو نه تنها پیوندی را از یک صفحه به صفحه دیگر نشان می دهند بلکه برخی از اختیارات سایت ارجاع دهنده را انتقال می دهند. این بدان معناست که هرچه تعداد بک لینک های دوفالو بیشتری داشته باشید ، دامنه شما از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

بک لینک های نوفالو

بک لینک های نوفالو یک وب سایت را به وب سایت دیگری متصل می کنند اما ارزش ندارند و برای گوگل رای اعتماد محسوب نمی شود. معمولن بک لینک های قسمت نظرات وبلاگ ها نوفالو است.

 

ارزش بک لینک

عوامل مختلفی وجود دارد که ارزش بک لینک را تعیین می کند. بک لینک از صفحات معتبر ، یعنی آنهایی که از به اصطلاح دامنه های معتبر می آیند و پیوندهای آنها از نظر زمینه مرتبط هستند ، بسیار ارزشمند هستند. اگر هر دو صفحه با توجه به زمینه مرتبط با یکدیگر مرتبط باشند ، لینک به عنوان مرتبط در نظر گرفته می شود و توسط موتور جستجو دارای رتبه بالایی است. اگر بک لینک مطمئن و مرتبط با موضوع باشد ، می تواند تأثیر زیادی در رتبه بندی موتور جستجو در وب سایت پیوند یافته داشته باشد و این نوع بک لینک از بهترین بک لینک ها است .

 

اهمیت بک لینک برای سئو

موتورهای جستجو اغلب تعداد لینک های موجود در یک صفحه را بررسی می کنند تا محبوبیت و اهمیت وب سایت را در اینترنت مشخص کنند. الگوریتم گوگل و سیستم پیج رنک بر اساس منطقی است که صفحه ای که به صفحه دیگری پیوند دارد آن را به عنوان یک توصیه پیشنهاد می کند. فرض این است که هرچه وب سایت دارای بک لینک بیشتری باشد ، جایگاه آن در نتایج جستجو بهتر خواهد بود

این فرضیات منجر به تجمیع روشهای ارسال هرزنامه برخی بهینه سازهای موتور جستجو می شود ، به عنوان مثال ، قرار دادن هرچه بیشتر لینک های ورودی در وب سایت آنها. برای انجام این کار ، از فهرست راهنمای مقاله و غیره نیز استفاده شد. نتیجه این امر ظهور مزارع پیوند و فروش بک لینک بود که به طور گسترده سعی در دستکاری موتورهای جستجو داشتند

امروزه کیفیت بک لینک مهمتر از تعداد پیوندهای ورودی خارجی است. از طریق برخی از به روزرسانی های الگوریتم،گوگل اکنون قادر به شناسایی و مجازات پیوندهای ضعیف از نظر کیفی است. تا حدی ، استفاده از روشهای ساخت بک لینک ممنوع نیز خطرناک است . از طرف دیگر ارتباط متقابل ساختاری منطقی با سایر دامنه های قابل اعتماد می تواند برای رتبه بندی مفید باشد .

 

خدمات بک لینک تضمینی backlink.behtarinseo.ir


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *