ربات اینستاگرام اتوگرام | افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
چـقـدر مفـید بـود ؟

 ربات اینستاگرام اتوگرام افزایش فالوو irnab ir ربات اینستاگرام اتوگرام | افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

همانطور که می دانید امروزه افزایش چشمگیر کاربران اینستاگرام به بیش از یک میلیارد نفر آن را به محبوب ترین اپلیکیشن برای اشتراک فیلم و عکس در دنیا تبدیل کرده است، ایران نیز با داشتن بیش از ۲۴ میلیون کاربر فعال، رتبه هفتم بیشترین کشورهای استفاده کننده از اینستاگرام را از آن خود کرده است.

بنابراین هر روز به تعداد افرادی که اینستاگرام را محل مناسبی برای معرفی کسب و کار و فروش محصولات خود می دانند افزوده می شود، که مهمترین نگرانی آن ها افزایش فالوور پیج خود و دیده شدن محصولات و خدمات آن هاست.

به عبارت دیگر مهمترین دغدغه ای که فکر بیشتر کاربران اینستاگرام را به خود مشغول کرده افزایش فالوور، لایک، کامنت و افزایش بازدید استوری و ویدیوهای پیج آن هاست، که برای این امر روش های زیادی را امتحان می کنند، از جمله خرید فالوور، لایک، کامنت، بازدید و غیره، این روش ها با اینکه نیاز به صرف هزینه زیادی دارند اما هیچکدام واقعی و موثر نیستند.

در این مطلب با تنها راه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام آشنا خواهید شد پس با ما همراه باشید.

 

ربات اینستاگرام چیست؟

احتمالا تا به حال کلمه ربات اینستاگرام را زیاد شنیده اید، اما شاید شما نیز مانند خیلی ها دقیقا نمی دانید که یک ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند یا اصلا چه کاری انجام می دهد!

در یک تعریف ساده ربات اینستاگرام تمام فعالیت های لازم برای افزایش فالوور طبیعی و افزایش بازدید یک پیج اینستاگرام را به صورت کاملا خودکار و با سرعتی بالا انجام می دهد، بنابراین فالوور هایی که از این طریق کسب می شوند کاملا واقعی بوده و به عبارت دیگر تنها راه افزایش فالوور واقعی استفاده از ربات اینستاگرام می باشد.

 

افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از ربات اینستاگرام چگونه است؟

ربات اینستاگرام علاوه بر افزایش فالوور، لایک، کامنت و حتی بازدید ویدیو ها و استوری های یک پیج را به صورت طبیعی افزایش می دهد اما چگونه؟

همانطور که می دانید فعالیت هایی که در اینستاگرام به صورت طبیعی منجر به افزایش فالوور می شوند؛ فالو کردن پیج افراد دیگر و دریافت بک فالو، لایک کردن پست افراد دیگر و دریافت بک لایک و کامنت گذاشتن برای پست افراد دیگر و دریافت بازخورد و… است که ربات اینستاگرام تمام این کارها با سرعت بالا و تنها با چند کلیک انجام خواهد داد.

 

چرا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

حالا شاید با خود بگویید اصلا چرا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟ در حالی که این کارها را خود ما هم می توانیم انجام دهیم!

در پاسخ باید بگوییم که:

هیچ کس نمی تواند تمام فعالیت های لازم برای افزایش فالوور پیج خود را به صورت پیوسته، هر روز و به سرعت یک ربات انجام دهد این کار غیر ممکن است! (فرض کنید یک فرد بخواهد در یک روز ۳۰۰ نفر را فالو کند، برای ۱۰۰ نفر کامنت بگذارد، ۳۰۰ نفر را آنفالو کند و پست ۱۵۰۰ نفر را لایک کند!)حتی اگر وقت و اراده لازم برای این کار را داشته باشد قطعا پس از چند روز خسته و نا امید خواهد شد!

 

تفاوت اتوگرام با سایر ربات های اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام اتوگرام به صورت یک افزونه پیشرفته با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد برای گوگل کروم ویندوز طراحی شده است، بنابراین بر خلاف سایر ربات های اینستاگرام تحت سرور نبوده که این امر منجر به افزایش چشمگیر سرعت ربات، استفاده از آی پی و یوزر ایجنت اینستاگرام خود فرد، درنتیجه کاهش خطر بلاک موقت شدن و همچنین کاهش هزینه استفاده از ربات به یک دوم، نسبت به سایر ربات های اینستاگرام تحت سرور شده است چرا که دیگر لازم نیست هزینه اضافی برای استفاده از سرور پرداخت کنید.

 

ویژگی های کلیدی و متمایز کننده اتوگرام بهترین ربات اینستاگرام:

  • سرعت بسیار بیشتر: نرم افزار اتوگرام نسبت به ربات های مشابه و همچنین ربات های تحت سرور سرعت بسیار بیشتری دارد، به عبارت دیگر اتوگرام سریع ترین ربات اینستاگرام محسوب می شود که بسته به کشش پیج شما کاملا قابل تنظیم است.
  • هزینه بسیار کمتر: نرم افزار اتوگرام بر خلاف سایر ربات های اینستاگرام تحت سرور نبوده بنابراین هزینه استفاده از آن بسیار کمتر است (حدود یک دوم!)، به عبارت دیگر اتوگرام ارزان ترین ربات اینستاگرام محسوب می شود.
  • ریسک بسیار کمتر: نرم افزار اتوگرام بر خلاف ربات های تحت سرور اکانت شما را به خطر نمی اندازد زیرا از آی پی و یوزر ایجنت اینستاگرام خود شما استفاده کرده و هیچ تفاوتی با کاربر واقعی ندارد.
  • بدون نیاز به پسورد: همزمان با باز کردن افزونه ربات اینستاگرام گوگل کروم اتوگرام، وبسایت اینستاگرام نیز باز خواهد شد و شما نام کاربری و رمز عبور خود را تنها در وبسایت اینستاگرام وارد می کنید، بنابراین ربات اینستاگرام اتوگرام بدون نیاز به پسورد شما می باشد و به آن دسترسی ندارد.
  • قابلیت های زیاد: نرم افزار اتوگرام قادر به انجام فالو خودکار، لایک خودکار، کامنت خودکار، آنفالو خودکار، پست گذاری خودکار، مشاهده استوری خودکار، ارسال دایرکت خودکار (بزودی) و … تنها با چند کلیک می باشد.
  • تنظیمات گسترده: تمام فعالیت های اتوگرام با گزینه های در دسترس بسیار زیادی قابل تنظیم و شخصی سازی می باشند، از جمله: تنظیم زمان خواب و کار نکردن ربات، ایجاد زمان های فعالیت تصادفی به صورت خودکار، تنظیم محدودیت برای تمام فعالیت ها، تنظیم دقیق زمان تمام فعالیت ها و…
  • فیلترهای متنوع: کلیه فعالیت های اتوگرام اعم از فالو، لایک، کامنت، آنفالو و… شامل گزینه ها و فیلترهای بسیار متنوع هستند؛ از جمله: انتخاب جنسیت، انتخاب شهر یا کشور، انتخاب تعداد فالوور یا فالووینگ پیج هدف و امکانات بسیار بیشتر که پس از نصب ربات و مشاهده آن ها شگفت زده خواهید شد.

 

چگونه از ربات اینستاگرام اتوگرام استفاده کنیم؟

برای استفاده از ربات اینستاگرام اتوگرام کافیست پس از دانلود افزونه اتوگرام آن را طبق راهنمای موجود در پوشه دانلود شده و یا آموزش موجود در سایت بر روی گوگل کروم ویندوز خود نصب کنید، سپس بر روی آیکون افزونه اتوگرام (در آپدیت جدید گوگل کروم تمام افزونه ها با کلیک بر روی آیکون پازل در زیر علامت ضربدر یا خروج نمایش داده می شوند) کلیک کنید، همزمان با باز شدن افزونه اتوگرام وبسایت اینستاگرام نیز باز می شود و بایستی وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید، حالا ربات اینستاگرام اتوگرام آماده فعالیت است و تنها کار باقی مانده افزودن آیتم  های هدف شامل پیج، هشتگ، مکان و … برای فالو، لایک، کامنت و … می باشد.

 

آشنایی با بخش های مختلف اتوگرام قوی ترین ربات اینستاگرام:

  • داشبورد: در این بخش می توانید خلاصه ای از آخرین فعالیت های انجام شده توسط ربات از جمله: آخرین فالو ها، لایک ها، کامنت ها، آنفالو ها، آخرین فالوور های دریافتی و همچنین گزارش خطاهای احتمالی رخ داده در هنگام انجام این فعالیت ها را مشاهده کنید.
  • فالو: بخش فالو از چند قسمت تشکیل شده است از جمله: مخزن، فیلتر ها، تنظیمات و زمان های خواب، در قسمت مخزن می توانید اکانت ها، مکان ها و یا هشتگ های هدف برای انجام فالو را تعیین کنید، در قسمت فیلتر ها می توانید جنسیت اکانت هدف، تعداد فالوور ها، فالوینگ آن و … را مشخص کنید، در قسمت تنظیمات می توانید سرعت فالو و جمع آوری مخزن را مشخص کرده و برای آن ها محدودیت تعیین کنید، در قسمت زمان های خواب می توانید به صورت تصادفی زمان های عدم فعالیت ربات را تعیین کنید.
  • آنفالو: بخش آنفالو همانند بخش فالو از چند قسمت تشکیل شده است از جمله تنظیمات، فیلتر ها، لیست سفید و زمان های خواب، در قسمت لیست سفید می توانید لیستی از افرادی که نمی خواهید آنفالو شوند را وارد کنید و یا به صورت خودکار افرادی را به لیست اضافه کنید، به عنوان مثال افرادی که برای پست های شما لایک و کامنت گذاشته اند، بقیه قسمت های بخش آنفالو همانند قسمت های بخش فالو می باشند.
  • لایک: بخش لایک نیز از چند قسمت تشکیل شده از جمله مخزن، تنظیمات و زمان های خواب که مشابه قسمت های بخش های قبل هستند.
  • کامنت: بخش کامنت از نظر تنظیمات همانند بخش های دیگر می باشد و در قسمت کامنت این بخش می توانید متن های مورد نظر خود جهت کامنت گذاری را وارد کنید.
  • ذخیره کردن پست: در این بخش می توانید پیج های هدف جهت جمع آوری پست های آن ها برای پست گذاری را تعیین کنید که همانند بخش های دیگر شامل تنظیمات و زمان های خواب می باشد.
  • پست گذاری خودکار: در این بخش فایل ها و یا لینک آن ها را جهت پست گذاری انتخاب می کنید، همچنین می توانید به صورت دسته ای از سایت گوگل و پینترست تصاویری را برای این کار انتخاب کنید.
  • ارسال دایرکت خودکار: بزودی …
  • مشاهده استوری: قسمت های این بخش همانند قسمت های بخش های معرفی شده دیگر می باشد.
  • آمار فعالیت ها: در این بخش آماری از تمام فعالیت های انجام شده توسط ربات در یک ماه اخیر قابل مشاهده می باشد.
  • پروکسی: در صورتی که از ربات اینستاگرام اتوگرام برای بیش از پنج اکانت به صورت همزمان استفاده کنید لازم است بخش پروکسی را نیز فعال کنید.
  • درون ریزی و برون ریزی: در این بخش می توانید تمام تنظیمات ربات را ذخیره کرده و یا تنظیماتی که قبلا ذخیره کرده اید را بارگزاری کنید.

 

تعرفه ربات اینستاگرام اتوگرام چقدر است؟

همانطور که گفته شد ربات اینستاگرام اتوگرام بر خلاف سایر ربات های موجود تحت سرور نبوده و بر روی مرورگر گوگل کروم ویندوز و کامپیوتر خود فرد اجرا می شود بنابراین نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای سرور نیست که این امر منجر به کاهش چشمگیر هزینه خرید ربات اینستاگرام خواهد شد، به عبارت دیگر ربات اینستاگرام اتوگرام ارزان ترین ربات اینستاگرام محسوب می شود. (حدود یک دوم هزینه سایر ربات ها)

 

استفاده رایگان از ربات اینستاگرام اتوگرام ممکن است؟

تمام کاربران جدید اتوگرام می توانند برای آشنایی با ویژگی های ربات و مشاهده تاثیر چشمگیر استفاده از آن در رشد پیج اینستاگرام خود از تست رایگان ۳ روزه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوند، تنها کافیست افزونه اتوگرام را دانلود و بر روی مرورگر گوگل کروم ویندوز خود نصب کرده و سپس یک اکانت کاملا رایگان در سایت ایجاد کنند.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *