قصه های کودکان ابزار آموزش فرزندان
چـقـدر مفـید بـود ؟

قصه های کودکانه این توانایی را دارد که کودکان را به سرزمین خیال و رویا بکشد. والدین از طریق قصه می توانند نکات اخلاقی و مواردی که می خواهند را به کودکان آموزش دهند. با شرایط زندگی های امروزه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها کم تر کنار نوه ها هستند و والدین هم که شاغل هستند و وقت زیادی ندارند که برای کودکان بگذارند. در این شرایط کتابهای قصه صوتی کودکانه که در قالب اپلیکیشن ها در دسترس همگان قرار گرفته است این مشکل را حل کرده است. از طریق این اپلیکیشن ها می توانید با توجه به سن کودکان داستانی را انتخاب کنید و در اختیارش قرار دهید.

irnab.ir قصه های کودکان ابزار آموزش فرزندان

قصه های کودکان ابزار آموزش فرزندان

دانلود قصه های کودکان

کتاب صوتی در امریکا برای نابینایان طراحی شد. اما بعدها با توجه به سبک زندگی مردم استفاده از این کتاب برای همگان رایج شد. این کتاب ها برای زمان های مرده و ناکارآمد بسیار مناسب است تا از زمان نهایت بهره را ببرید. با استفاده از کتاب قصه های صوتی کودکانه می توانید قصه ای با کیفیت بالا برای فرزندان تان بگذارید تا گوش دهند و خودتان کارهای روزمره تان را انجام دهید. این کتاب ها برای کودکان مفید است و آن ها را با فرهنگ کتابخوانی آشنا می کند و والدین به راحتی می توانند سرگرمی کودک خود را کنترل کنند تا کودکان به سمت بازی های رایانه ای خشن و نامناسب نروند.

تاریخچه ی قصه های کودکان به اندازه تاریخ بشریت است. دنیای پیشرفته این امکان را برای همگان فراهم کرده است که به قصه های مناسب دسترسی داشته باشیم. از سال های گذشته در کنار کتاب های چاپی نسخه های صوتی آن نیز منتشر می شود و این نشان دهنده پذیرش فرهنگ کتاب های صوتی در میان مردم است. می توانید به راحتی کتاب قصه های صوتی کودکان را با استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های معتبر دانلود کنید. یکی از این سایت ها و اپلیکیشن ها، کتابچین است.

irnab.ir 1 قصه های کودکان ابزار آموزش فرزندان

دانلود قصه های کودکان

 


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *