پیام رسان های اسنپ چت و واتساپ و اینستاگرام را بشناسید
۵ امتیاز ۱ رای

patoghucom irnab ir پیام رسان های اسنپ چت و واتساپ و اینستاگرام را بشناسید

پیام راسن ها نقش اول را در گوشی کاربران بازی می کنند و شما کمتر گوشی را سراغ دارید که یکی از پیام رسان ها را نصب نکرده باشند. در این بین پیام رسان و شبکه های اجتماعی محبوب به کمتر از انگشتان دست می رسد ! و روز به روز هم بر محبوبیت آنها اضافه می شود.

واتساپ

با پیام‌رسان واتساپ قادر به چست با دوستان خود می باشید. واستاپ شامل دو نسخه اندروید و ویندوز می باشد. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا یا وای-فای برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. افزون بر توانایی فرستادن متن ساده می‌توان پرونده‌هایی مانند پی‌دی‌اف، نگاره، آوا و ویدئو را با واتس‌اَپ فرستاد.در ژانویه ۲۰۱۶ این پیام‌رسان اعلام کرد که برای همیشه رایگان خواهد بود. پیش از آن این سرویس پیام‌رسانی تنها سال اول رایگان بود و پس از آن ۰٫۹۹ دلار آمریکا در سال باید پرداخت می‌شد. همچنین مدیر واتس‌اَپ در تاریخ ۱۸ فروردین ۹۵ اعلام کرد که همه پیام‌ها و تماس‌های این مسنجر به صورت کامل رمزنگاری می‌شوند. واتس‌اَپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای پیامک یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. شما قادر به دانلود واتساپ کامپیوتر ویندوز با لینک مستقیم خواهید . بود همچنین دانلود واتساپ جدید نیز برای اندروید در دسترس شما قرار دارد.

 

اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت ارسال تصاویر روی گوشی و لحظات رویایی و خاطره انگیر را به شما می دهد. اینستاگرام دارای نسخه های اندروید و کامپیوتر و نسخه آیفون می باشد. که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

نخستین نسخه اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. این سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید. اینستاگرام از راه اپ استور اپل، گوگل پلی و فروشگاه ویندوز فون قابل دسترسی است. پشتیبانی این نرم‌افزار کاربردی برای آیفون، آی‌پد، آی‌پاد تاچ و گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید برقرار است. همچنین نرم‌افزار کاربردی شخص سوم اینستاگرام برای بلک‌بری ۱۰ و گوشی‌های سیمبیان نوکیا در دسترس است نابر ادعای شریل سندبرگ، عضو ارشد هیئت مدیره شرکت فیس بوک، بیش از ۲۵ میلیون شرکت اقتصادی در اینستاگرام صفحه مخصوص به خود را دارند که از این میان، ۲ میلیون اکانت متعلق به بازاریابان آنلاین است.شما قادر به دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر ویندوز با لینک مستقیم خواهید . بود همچنین دانلود اینستاگرام جدید نیز برای اندروید در دسترس شما قرار دارد.

اسنپ چت

اسنپ‌ چت را خیلی ها رقیب سر سخت اینستاگرام قلمداد می کنند و یک اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر مخصوص سکوی تلفن همراه از شرکت اسنپ‌اینک (به انگلیسی: .Snap Inc) می‌باشد که توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی از دانشجویان دانشگاه استنفورد بنیانگذاری و توسعه داده شده‌است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً اسنپ نامیده می‌شوند. کاربران می‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت کنندگان می‌توانند تصاویر را مشاهده کنند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌شوند. از ماه نوامبر ۲۰۱۳ این محدوده زمانی می‌تواند بین ۱ تا ۱۰ ثانیه انتخاب شود. شما قادر به دانلود اسنپ چت جدید می باشید.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *