به نام آفریننده خلیج پارس


دعا برای آشتی فوری
چـقـدر مفـید بـود ؟

دعا برای فوری آشتی کردن

در این مقاله تصمیم داریم شما را با دعای آشتی فوری دعای آشتی فوری از راه دور دعا برای اشتی با معشوق دعا برای آشتی از راه دور دعا برای آشتی بین دو دوست دعا برای رفع قهر ذکر برای آشتی زن و شوهر دعا برای رفع کدورت دعای سریع الاجابه برای آشتی بیشتر آشنا کنیم.

قبل از اینکه ادامه دعاهای اشتی فوری را بخوانید نکته ای است که باید توضیح دهم. خداوند هیچوقت به ما نگفته است که فقط با عبادت و دعا می توانیم به همه خواسته های خود برسیم و هیچوقت اشاره نکرده است که با دعا می توانید قهر خواهی خود را آشتی دهید. البته دعا موثر است اما وقتی تاثی واقعی آن برای ما نمایان می شود که همراه با تلاش خودمان صورت بگیرد.

به همین دلیل می خواهم مدلی را به شما معذر کنم که به منظور معذر خواهی از عشق یا همسر به کار گرفته می شود. برای اجرای این تکنیک ( براساس روانشناسی عشق و سیگنال های جذب) حتی نیازی نیست اشتباهی کرده باشید. در واقع این مدل، تکنیکی است برای آشتی کردن سریع با معشوق تان ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به مدل لوح سفید برای معذرت خواهی از عشق )

دعا برای اشتی فوری irnab ir دعا برای آشتی فوری

دعا آشتی

خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

همچنین می توانید به صورت رایگان مشکلاتی که در رابطه عاطفی خود دارید و توقعات خود را از شخص مورد علاقه ترحیجا از طریق تلگرام یا واتس آپ به شماره ی زیر ارسال کنید تا شما را راهنمایی نمایند:

 ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

بهاره فتاحی – عضو تیم روانشناسی نوین بینش

ارسال پیام از طریق تلگرام یا واتس آپ

بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور

برگرداندن عشق به رابطه با سیگنال ربایشی

دعای آشتی فوری

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این كه با كسب كمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش كند و عرض كنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم» «اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم» «اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ»

دعای آشتی فوری از راه دور

دعای شریف ذیل را پس از نماز صبح قرائت کند و این بر این عمل مداومت ورزد. در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است.

( اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ ).

دعا برای اشتی با معشوق

برای زیاد شدن عشق و محبت فرد مورد نظرش ، آیه شریفه ذیل را هفت مرتبه بر یک خوردنی شیرین بخواند و آنرا به فرد مطلوب بخوراند . محبتش بسیار زیاد خواهد شد. ولَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ ﴿سوره مبارکه ص آیه شریفه ۳۴﴾ ترجمه : و قطعا سلیمان را آزمودیم و بر تخت او جسدى بیفکندیم پس به توبه باز آمد .

دعا برای آشتی از راه دور

برای استجابت دعا و دوستی خلایق و بستن بدگویی و زبان دشمنان در مدت چهل روز هر روز ۱۳۳۳ مرتبه و اگر نتواند ۶۶۶ مرتبه و اگر نتواند ۶۶ مرتبه بخواند :

يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ

ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ

ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

دعا برای آشتی بین دو دوست

حرف اول اسم شخص را که می خواهی تصرف و تسخیر کنی پیدا کن و با اسم آن حروف یکصد بار آنرا قرائت کن مثلا اگر نام شخص محمد بود حرف م را پیدا کن و زیر آن یا باری قید شده و یکصد بار بگو : یا باری یا مالک سخرلی قلب محمد الی …

دعا برای رفع قهر

هر کس هفت مرتبه آيه ۷ از سوره ممتحنه را به کف دست خود بخواند و بدمد،سپس به صورت خود بکشد،هرکه او را ببیند دوستش بدارد.

«عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ» اگر میخواهی دوستت بدارند؛ اگر میخواهی همه تو را دوست بدارند همیشه با وضو باش این آیه را هم با گلاب و زعفران نوشته و همراه خود نگه دارید  یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاًْ لِلّه

 

 

 


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *