نحوه ی خروج از حالت Safe Mode در سیستم مکینتاش
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی خروج از حالت Safe Mode در سیستم مکینتاش

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد چگونه بعد از اینکه کامپیوتر, تبلت یا گوشی هوشمند خود را در حالت Safe Mode قرار داده اید, مجددا راه اندازی کنید. Safe Mode به حالتی گفته می شود که کامپیوتر, تبلت یا گوشی هوشمند شما تنها برنامه ها و اطلاعات مورد نیاز برای اجرای فرایند های اصلی را بارگذاری می کند و از این حالت برای حذف ویروس یا رفع مشکلات اصلی دستگاه استفاده می شود. شما تنها زمانی باید از حالت Safe Mode خارج شوید که مطمئن هستید مشکل یا ویروس مورد نظر رفع شده است.

نحوه ی خروج از حالت safe mode در سیستم مکینتاش irnab ir نحوه ی خروج از حالت Safe Mode در سیستم مکینتاش

mac

مراحل :

  1. کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید. منوی Apple را باز کنید, روی Restart… و سپس Restart کلیک کنید. در اکثر مواقع, این کار برای خروج از حالت Safe Mode در کامپیوتر کافی خواهد بود.

اگر کامپیوتر شما در حالت Safe Mode مجددا راه اندازی شد, به مرحله ی بعد بروید.

  1. مراقب باشید دکمه ی ⇧ Shift سیستم مکینتاش را فشار ندهید زیرا با نگه داشتن دکمه ی ⇧ Shift هنگام راه اندازی مجدد, کامپیوتر در حالت Safe Mode راه اندازی می شود.
  2. کامپیوتر را خاموش کنید. منوی Apple را باز کنید و روی Shut Down… و سپس Shut Down کلیک کنید.
  3. دکمه ی “Power” را فشار دهید.
  4. دکمه های Option+⌘ Command+P+R⌥ را فشار دهید. این کار را بلافاصله بعد از فشار دادن دکمه ی “Power” انجام دهید.
  5. دکمه ها را نگه دارید تا کامپیوتر صدای راه اندازی دوم را ایجاد کند. این کار حدود ۲۰ ثانیه به طول می انجامد. بعد از این مدت صفحه ی سیستم مکینتاش نمایش داده خواهد شد.

اگر کامپیوتر صدای راه اندازی دوم را ایجاد نکرد, صبر کنید تا لوگوی Apple نمایش داده شود.

  1. صبر کنید تا سیستم مکینتاش راه اندازی مجدد خود را به پایان برساند. با این کار تنظیمات موقت سیستم مجددا تنظیم خواهد شد. هنگامی که کامپیوتر به طور کامل راه اندازی شد, از حالت Safe Mode خارج خواهد شد.

اگر بعد از این کار کامپیوتر هنوز در حالت Safe Mode بود, باید آن را به مراکز پشتیبانی فنی ببرید تا مشکل آن را تشخیص دهند.

 

منبع: نحوه ی خروج از حالت Safe Mode در سیستم مکینتاش


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *