نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در اندروید
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در اندروید

 

Evernote یک سرویس فوق العاده عالی برای نگهداری یادداشت های شماست, اما برای همگان در دسترس نیست. اگر Evernote را بر روی رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود نصب کرده اید و می خواهید از شر آن خلاص شوید، ممکن است با موانعی رو به رو شوید. به جز برنامه ی Evernote شما حساب کاربری دارید که یادداشت های شما در آن نگهداری شده است. اگر می خواهید برنامه را غیر فعال کنید باید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید سپس برنامه را حذف کنید. برای یادگیری این کار در سیستم عامل مکینتاش, ویندوز, آیفون و آیپد, اندروید و بلک بری مراحل زیر را مطالعه کنید.

 

مراحل :

نحوه ی غیر فعال سازی evernote در اندروید irnab ir نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در اندروید

آیکون sync

  1. اطمینان حاصل کنید که یادداشت های خود را همگام کرده اید. قبل از حذف برنامه, حتما همه ی یادداشت های خود را در سرور های Evernote همگام سازی کنید. با این کار می توانید بعدا مجددا برنامه را نصب کنید و به فایل های خود دسترسی پیدا کنید. برای همگام سازی یادداشت های خود، از پایین صفحه ی اصلی Evernote روی آیکون Sync ضربه بزنید.
5b9a155a38790 نحوه ی غیر فعال سازی evernote در اندروید irnab ir نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در اندروید

setting

  1. منوی Settings را باز کنید. از راه های مختلف می توانید به این قسمت دسترسی پیدا کنید. آیکون این برنامه در قسمت App Drawer و در منوی اصلی یا در قسمت Notifications Bar قرار دارد.
5b9a155c0e955 نحوه ی غیر فعال سازی evernote در اندروید irnab ir نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در اندروید

گزینه ی Apps

  1. گزینه ی Apps یا Applications را انتخاب کنید. برای پیدا کردن این گزینه لازم است به پایین صفحه بروید. با این کار لیستی از برنامه های نصب شده در دستگاه شما نمایش داده می شود. زبانه ی Downloaded را انتخاب کنید تا برنامه هایی را که خودتان نصب کردید, مشاهده کنید.
5b9a155dd5927 نحوه ی غیر فعال سازی evernote در اندروید irnab ir نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در اندروید

برنامه evernote

۴٫ Evernote را پیدا کنید. لیست برنامه ها ممکن است براساس حروف الفبا یا سایز برنامه مرتب شده باشد. برنامه ی Evernote را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

5b9a155fa7e5f نحوه ی غیر فعال سازی evernote در اندروید irnab ir نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در اندروید

حذف برنامه

۵٫ روی Uninstall ضربه بزنید. باید درخواست خود را تایید کنید. برای آغاز پروسه ی حذف نصب روی OK ضربه بزنید. دستگاه شما برنامه را غیر فعال می کند و پیام uninstall was successful را مشاهده خواهید کرد.

 

منبع : نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در اندروید


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *