نحوه نصب GTA 4
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه نصب GTA 4

Grand Theft Auto 4 یکی از بهترین بازی هاست که تاکنون طرفدار زیادی داشته است. این بازی هنوز هم بسیار محبوب است و افرادی زیادی آن را بازی می کنند. شاید فکر کنید نصب این بازی در کامپیوتر دشوار است اما باید بدانید این کار به راحتی بازی کردن در Xbox و Playstation است.

 

مرحله اول :

 

  1. DVD-ROM کامپیوتر را باز کنید. برای این کار دکمه ی DVD-ROM را فشار دهید.
  2. دی وی دی نصب GTA را در DVD-ROM قرار دهید. دقت کنید که سی دی را به درستی قرار داده باشید.
  3. DVD-ROM را ببندید. برای این کار مجددا دکمه ی DVD-ROM را فشار دهید.
نحوه نصب gta 4 irnab ir نحوه نصب GTA 4

اجرای CD

  1. صبر کنید تا کامپیوتر سی دی را بخواند. صفحه ی کوچکی نمایش داده خواهد شد و از شما خواسته می شود که زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

  1. یک زبان را انتخاب کنید. روی منوی کشویی کلیک کنید و زبان دلخواه خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه زبان را انتخاب کردید روی دکمه ی “OK ” کلیک کنید.

پنجره Rockstar Social Club که بازی را روی رایانه شما نصب می کند, ظاهر خواهد شد.

 

مرحله دوم :

5b78fcc17c201 نحوه نصب gta 4 irnab ir نحوه نصب GTA 4

نصب بازی

  1. مرحله ی نصب را آغاز کنید. برای شروع نصب در پنجره ی اول Rockstar Social Club روی گزینه ی “Next ” کلیک کنید.
  2. شرایط را بپذیرید. می توانید شرایط را مطالعه کنید سپس گزینه ی “I accept the terms of the license agreement ” را علامت بزنید.

برای ادامه روی دکمه ی “Next”  کلیک کنید.

5b78fcc350845 نحوه نصب gta 4 irnab ir نحوه نصب GTA 4

محل ذخیره بازی

  1. محل ذخیره بازی را در کامپیوتر خود مشخص کنید. به طور پیش فرض بازی در پوشه ای که فایل برنامه در آن قرار دارد نصب می شود. برای نصب Social Club در قسمت مشخص شده روی دکمه ی “Next ” کلیک کنید.

اگر ترجیح می دهید برنامه را در یک مکان دیگر نصب کنید، کافیست روی دکمه ی “Browse ” کلیک کنید و محل مورد نظر را مشخص کنید, سپس روی دکمه ی Next کلیک کنید.

  1. صبر کنید تا مرحله ی نصب Rockstar Social Club به اتمام برسد. این مرحله چندین دقیقه به طول می انجامد.

 

 

نصب GTA 4

5b78fcc542fed نحوه نصب gta 4 irnab ir نحوه نصب GTA 4

گزینه NEXT

  1. نصب را شروع کنید. هنگامی که Social Club نصب شد, پنجره نصب Grand Theft Auto 4 ظاهر خواهد شد. در پنجره خوش آمد گویی Grand Theft Auto 4 روی گزینه ی “Next ” کلیک کنید.
  2. روی « Next » کلیک کنید. برخی از اعلانات برای Windows Live و Rockstar Social Club در پنجره نصب نمایش داده خواهد شد. برای ادامه ی کار روی دکمه ی “Next ” کلیک کنید.
5b78fcc72c5a4 نحوه نصب gta 4 irnab ir نحوه نصب GTA 4

انتخاب نوع نصب

  1. نوع نصبی که می خواهید را انتخاب کنید. روی دکمه ی “Typical ” کلیک کنید و همه ی فایل های نصب لازم برای بازی را نصب کنید.
  2. انتخاب کنید که می خواهید بازی در چه جایی از کامپیوتر نصب شود. به طور پیش فرض بازی در پوشه ای که فایل برنامه در آن قرار دارد, نصب خواهد شد. برای نصب بازی در این محل مجددا روی دکمه ی “Next ” کلیک کنید.

اگر ترجیح می دهید برنامه را در یک مکان دیگر نصب کنید، کافیست روی دکمه ی “Browse ” کلیک کنید و محل مورد نظر را مشخص کنید, سپس روی دکمه ی Next کلیک کنید.

  1. صبر کنید تا بازی نصب شود. این مرحله چند دقیقه به طول می انجامد. هنگامی که فرایند نصب کامل شود شما می توانید بازی را اجرا کنید.

هنگام نصب بازی از شما چند بار خواسته می شود که سی دی نصب بعدی را وارد کنید, فقط درایو را باز کنید, سی دی بعدی را قرار دهید و آن را ببندید تا نصب ادامه پیدا کند.

منبع : نحوه نصب GTA 4


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *