نحوه بازیابی اطلاعات از کارت حافظه با استفاده از CardRecovery
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه بازیابی اطلاعات از کارت حافظه با استفاده از CardRecovery

اگر کارت حافظه شما خراب شده باشد یا به صورت تصادفی فایل ها را حذف کرده باشید, می توانید عکس ها، فیلم ها و سایر فایل های مهم خود را با استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات بازیابی کنید. نرم افزار های قابل اعتمادی که می توانید به کمک آنها اطلاعات را بازیابی کنید عبارتند از : CardRecovery, EaseUS Data Recovery و Recuva.

نحوه بازیابی اطلاعات از کارت حافظه با ا irnab ir نحوه بازیابی اطلاعات از کارت حافظه با استفاده از CardRecovery

CardRecovery

مراحل :

  1. از طریق آدرس http://www.cardrecovery.com/download.asp به صفحه ی دانلود CardRecovery بروید. CardRecovery برنامه ای است که به شما کمک می کند اطلاعات از دست رفته را از کارت حافظه بازگردانی کنید. نسخه کامل CardRecovery در حال حاضر به قیمت ۳۹٫۹۵ دلار به فروش می رسد، اما شما می توانید با دانلود نسخه ی رایگان به صورت کامل اطلاعات خود را از کارت حافظه بازیابی کنید.
  2. روی دکمه ی “Download” کلیک کنید.
  3. گزینه ی مناسب برای ذخیره ی فایل نصب در دسکتاپ را انتخاب کنید.
  4. به صفحه ی دسکتاپ بروید و روی فایل نصب CardRecovery دوبار کلیک کنید.
  5. برای نصب برنامه CardRecovery طبق مراحل مشخص شده پیش بروید, سپس هنگامی که فرایند نصب کامل شد برنامه را راه اندازی کنید.
  6. با استفاده از یک تبدیل, کارت حافظه را به پورت USB کامپیوتر متصل کنید.
  7. در برنامه ی CardRecovery روی گزینه ی “Next” کلیک کنید, سپس از منوی کشویی درایو کارت حافظه را انتخاب کنید. در اکثر کامپیوتر ها درایو پیش فرض کارت حافظه D:/ drive می باشد.
  8. نوع فایل هایی که می خواهید بازیابی شوند را انتخاب کنید. هم چنین باید فایل مقصد را در کامپیوتر مشخص کنید تا فایل ها در آن ذخیره شوند.
  9. روی گزینه ی “Next ” کلیک کنید. CardRecovery کارت حافظه ی شما را اسکن می کند و تعیین می کند که آیا اطلاعات قابل بازیابی هستند یا خیر. معمولا این مرحله کمتر از ۳ دقیقه به طول می انجامد. هنگامی که اسکن کامل شد, برنامه لیستی از فایل های قابل بازیابی را نمایش می دهد.
  10. برای بازیابی فایل ها دستورالعمل های مشخص شده را اجرا کنید و نسخه ی کامل CardRecovery را خریداری کنید. در نهایت CardRecovery فایل های بازیابی شده را در محلی که قبلا مشخص کرده اید, ذخیره خواهد کرد.

 

منبع : نحوه بازیابی اطلاعات از کارت حافظه با استفاده از CardRecovery


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *