تماشای فیلم به صورت آفلاین از Netflix
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

تماشای فیلم به صورت آفلاین از Netflix

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه ویدئو های Netflix را دانلود کنید و آنها را بعدا با استفاده از ویژگی آفلاین Netflix در برنامه ی ویژه ی گوشی های هوشمند و یا از طریق ضبط صفحه نمایش کامپیوتر, تماشا کنید.

 

تماشای فیلم ها به صورت آفلاین (iPhone / Android)

  1. در صورت امکان به یک شبکه ی بی سیم متصل شوید. هنگامی که با برنامه ی Netflix ویدئو دانلود می کنید به حجم داده ی زیادی نیاز دارید. بنابراین بهتر است در صورت امکان به یک شبکه ی بی سیم متصل شوید.
  2. برنامه ی Netflix را دانلود یا نصب کنید. اگر از iPhone، iPad، iPod Touch یا Android استفاده می کنید، می توانید از طریق برنامه Netflix محتوا را ذخیره کنید و بعدا به صورت آفلاین ویدئو را تماشا کنید. شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

اگر هم اکنون این برنامه در دستگاه شما نصب می باشد, از طریق app store بررسی کنید که آیا برنامه به روز است یا خیر. برای تماشای ویدئو ها به صورت آفلاین, لازم است آخرین نسخه ی برنامه را داشته باشید.

  1. برنامه ی Netflix را باز کنید. هنگامی که برنامه نصب یا به روز شد, روی دکمه ی Open در app store یا روی آیکون برنامه در صفحه ی اصلی کلیک کنید.
  2. در صورت لزوم وارد حساب Netflix خود شوید. اگر به تازگی برنامه را نصب کرده اید, باید وارد حساب Netflix خود شوید.
  3. روی دکمه ی ☰ ضربه بزنید. این گزینه را در گوشه ی سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد.
  4. روی Available for Download ضربه بزنید. اگر این گزینه را مشاهده نمی کنید, یا نسخه ی شما به روز نیست و یا اینکه کشور شما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای دانلود و تماشای آفلاین ندارد.
  5. ویدئوی مورد نظر خود را پیدا کنید. عناوین ویدئو هایی که می توانید تماشا کنید محدود می باشد و شما باید از میان آنها ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  6. روی دکمه ی Download ویدئوی مورد نظر خود ضربه بزنید. آیکون این دکمه به شکل یک فلش رو به پایین است. شما این دکمه را بعد از ضربه زدن روی ویدئوی مورد نظر مشاهده خواهید کرد.

اگر این گزینه را مشاهده نکردید, تماشای آفلاین برای این ویدئو در دسترس نیست .

  1. صبر کنید تا محتوا دانلود شود. خواهید دید که فرایند دانلود در پایین صفحه نمایش داده می شود.
  2. روی دکمه ☰ ضربه بزنید.
  3. روی My Downloads ضربه بزنید. با این کار همه ی ویدئو هایی که دانلود کرده اید, نمایش داده خواهد شد.
  4. برای تماشای ویدئو روی ویدئوی دانلود شده ضربه بزنید. هنگامی که ویدئو به صورت کامل دانلود شد, شما می توانید هر زمان که بخواهید ویدئوی مورد نظر خود را تماشا کنید.

منبع : تماشای فیلم به صورت آفلاین از Netflix


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *