دانلود WithstandZ – Zombie Survival 1.0.6.3 بازی مقاومت در برابر زامبی ها اندروید
چـقـدر مفـید بـود ؟

WithstandZ – Zombie Survival
آیا می خواهد در یک ماجراجویی که بر اساس دنیای زامبی ها شکل گرفته شرکت کنید؟
شما می توانید در حالت تک نفره این بازی شرکت کنید و یا اینکه به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید.شما کنترل شخصیت انتخابی خود را در این دنیای زامبی ها بر عهده خواهید گرفت و آیتم هایی را در خانه،روستا،ارتش و دیگر عرصه ها پیدا خواهید کرد.
این بازی یک بازی فوق العاده و در سبک بازی های بقا است که شما می توانید آن را به صورت تکنفره و یا چند نفره بازی کنید. در جریان این ماجراجویی معمولی و حماسی، شما باید برای یافتن منابع و تجهیزات و برای ساختن خانه و یا پایگاه خودتلاش کنید و در این مسیر زنده بمانید.

withstandz zombie survival irnab ir دانلود WithstandZ   Zombie Survival 1.0.6.3 بازی مقاومت در برابر زامبی ها اندروید

WithstandZ – Zombie Survival android game

بقا:
شما باید تکنیک های بقا و زنده ماندن خود را بیاموزید و آنها را توسعه دهید، در جستجوی غذا و تجهیزات باشید و میزان تشنگی، گرسنگی و زندگی شخصیت خود در سطح پایدار نگه دارید.
سیر و کشف دنیای اطراف:
این بازی دارای یک نقشه از دنیا است که در آن شما تصمیم خواهید گرفت که به کجا بروید.بنابراین شما موقعیت های مکانی مختلفی را برای کشف و غارت در اختیار دارید.
چند نفره:
حات چند نفره و آنلاین بازی یک تجربه جدید را در گوشی های هوشمند و تبلت ها به بازیکنان ارائه می دهد و شما می توانید از بازی با دوستان خود لذت ببرید و در صورت که به تنهای بازی می کنید خودتان تصمیم می گیرید که در نقش یک قهرمان بازی کنید و یا در نقش یک تبه کار.
زامبی ها:
زامبی های در این بازی با هوش مصنوعی ساخته شده است و اگر شما داخل یک خانه هستید لازم نیست نگران باشید زامبی ها تنها در صورت تمایل شما و بعد از شما می آیند

منبع :  دانلود WithstandZ – Zombie Survival  بازی مقاومت در برابر زامبی ها اندروید


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *