دانلود Soccer Shootout 0.8.7بازی ضربات فوتبال اندروید
چـقـدر مفـید بـود ؟

Soccer Shootout
آیا می توانید شوت کنید؟آیا می توانید شوت ها و ضربه های خود را ذخیره کنید؟آیا می توانید در حالی که تمام طرفداران در استادیوم حضور دارند و نظاره گر شما هستند بازی خود را مدیریت کنید؟
در این بازی شما در نقش یک شوت زن فوق العاده و یا دروازه بان بازی خواهید کرد.از گیم پلی سه بعدی و زنده این بازی تنها با حرکت دادن انگشت خود لذت ببرید.تیم رویایی خود را بسازید و از شوت زن های حرفه ای استفاده کنید و مهارت های ویژه را به انها آموزش دهید.در چالش های آزاد و نامحدود بازی شرکت کنید و حریفان خود را مغلوب سازید.جایزه های بزرگی دریافت کنید.آیا برای قهرمان بودن آماده هستید؟همه جهان شما را تماشا می کنند.

soccer shootout irnab ir دانلود Soccer Shootout 0.8.7بازی ضربات فوتبال  اندروید

Soccer Shootout android game

شما می توانید در مقابل دوستان خود بازی کنید و یا اجازه دهید خود بازی برای شما حریف پیدا کندو ببینید عملکرد شما در حالت چند نفره بازی چگونه است.
از مشاهده گرافیک های سه بعدی و زنده بازی و وجود بازیکنان انیمیشنی واقع گرایانه لذت ببرید.این بازی به گونه ای است که گل های تماشایی را نمایش می دهد و آنها را با جزئیات ذخیره می کند.همچنین شما می توانید حرکت آهسته بخش های مختلف بازی را مشاهده کنید.
یاد گیری این بازی بسیار آسان است و شما قادر خواهید بودتنها با حرکت انگشت خود بازی را اجرا کنید.مسابقات قهرمانی در مقابل حریفانی از سراسر دنیا و نیز کسب جام های مختلف عملکرد فوق العاده ای را می طلبد.

5a2f703f594b2 soccer shootout irnab ir دانلود Soccer Shootout 0.8.7بازی ضربات فوتبال  اندروید

Soccer Shootout android game

شما در این بازی به عنوان مدیر باید به بازیکنان خود تاکتیک ها ومهارت های ستاره های پنالتی زن را آموزش دهید.مطمئن شوید که آنها برای مسابقات لیگ هفته ای و کسب جوایز و افتخارآفرینی آماده هستند.به بالاترین سطح رتبه بندی صعود کنید.
همه چیز را سفارشی سازی کنید.با انتخاب گزینه های سفارشی مانند کفش، توپ، استادیوم و لباس های رسمی مجاز از باشگاه های برتر مانند بنفیکا FC، والنسیا FC، و لیورپول FC سبک منحصر به فردی به تیم خود ارائه بدهید.

منبع : دانلود Soccer Shootout 0.8.7بازی ضربات فوتبال اندروید


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *