موج رادیو محرم
چـقـدر مفـید بـود ؟

موج رادیو محرم irnab ir موج رادیو محرم
حمیدرضا مقدسی از آغاز فعالیت رادیو محرم از امروز تا شانزدهم آبان مصادف با سوم امام حسین(ع) خبر داد که ویژه‌برنامه‌های متنوعی در قالب عناوین صبح و محرم، محرم در ایران، باران و عطش، تکیه و… پخش می‌کند.

حمیدرضا مقدسی، مدیر رادیو فصلی در این باره به جام‌جم گفت: رادیو فصلی برای مناسبت‌های ملی و مذهبی ماموریت‌های ویژه‌ای دارد. به همین دلیل در جهت همین ماموریت‌ سال ۹۲ رادیو محرم را در بطن رادیو فصلی راه انداختیم که تجربه بسیار خوبی بود.

وی ادامه داد: این شبکه رادیویی هر روز از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۶ روی موج ۱۰۵٫۵ مگاهرتز برنامه پخش می‌کند و برخی از برنامه‌های ویژه این شبکه روی سایت رادیو فصلی هم بارگذاری خواهد شد. از شانزدهم آبان به بعد رادیو فصلی با نام رادیو مهر فعالیت خواهد کرد. البته برای روزهای اربعین و بیست و هشتم صفر هم ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک‌دیده‌ایم.

مقدسی با اشاره به برنامه‌های رادیو محرم گفت: برنامه صبحگاهی با نام صبح و محرم ویژه عزاداران حسینی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح پخش می‌شود. برنامه محرم در ایران ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه با محوریت آداب و رسوم عزاداری در اقوام مختلف خواهد بود. برنامه باران و عطش اختصاص به سخنرانی، مداحی و نوحه‌سرایی دارد.

مدیر این شبکه رادیویی ادامه داد: برنامه رویداد هم با حال و هوای محرم ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه و برنامه تکیه هم ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. همچنین گلچینی از برنامه‌های شبکه‌های مختلف رادیو را با محوریت محرم از آرشیو معاونت صدا تهیه کرده و در این شبکه پخش می‌کنیم.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *