طراحی سایت شخصی | ictweb24.net
چـقـدر مفـید بـود ؟

اهمیت طراحی سایت امروزه برای هیچ شخصی پوشیده نیست .هر فرد  در هر مسئولیت و جایگاهی می تواند یک سایت شخصی داشته باشد.طراحی سایت شخصی  می تواند  شما را در دنیای مجازی معرفی نماید و ارتباط جدیدی در دنیای اینترنت برای شما فراهم آورد.طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت شخصی وب ۲۴ با استفاده از متدهای نوین روز دنیا و برنامه نویسی اختصاصی، یک طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی بوده وازهیچ یک از سایت های دیگر کپی نمی شود.

 

ictweb24 net irnab ir طراحی سایت شخصی | ictweb24.net

در دنیای وب با طراحی سایت آژانس مسافرتی پرواز کنید

با توجه به اینکه مسافران اینترنتی امروزه  بسیار افزایش یافته است بیشتر مسافران ترجیح می دهند به صورت اینترنتی به تهیه  و رزروبلیط و هتل بپردازند  بر همین اساس طراحی سایت آژانس مسافرتی اهمیت ویژه ای پیدا کرده زیرا به وسیله آن می توان تورها ،هتل و سایر خدمات را در محیط اینترنت معرفی نمود و از این طریق درامد و مشتریان بیشترکسب نمود. تیم طراحی سایت ۲۴ با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا و با فراهم آوردن بهترین امکانات در حوزه طراحی سایت به خصوص طراحی سایت آژانس مسافرتی و طراحی سایت گردشگری و هتل درحوزه وب برترین ها را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

59cbb772c88e2 ictweb24 net irnab ir طراحی سایت شخصی | ictweb24.net

 

 

برخی از امکانات و مزایای طراحی سایت آژانس مسافرتی

 

  • معرفی تورهای داخلی و خارجی با طراحی سایت آژانس هواپیمایی
  • معرفی خدمات ارائه دهنده آژانس هواپیمایی
  • معرفی شهرها و کشورها و همچنین مکان های زیارتی،گردشگری و تفریحی
  • قابلیت رزرواسیون آنلاین بلیط،تور،هتل
  • قابلیت پرداخت آنلاین با طراحی سایت آژانس مسافرتیرتبه یک گوگل باشید.

سئو یا seo  برگرفته از واژه  Search Engine Optimization است که در حقیقت  به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. طراحی یک سایت به تنهایی نمی تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید. بهینه سازی سایت  معمولا جهت بالارفتن عملکرد  و رشد وب سایت شما در موتورهای جستجوگرصورت می گیرد. دلیل اینکه افراد تمایل به انجام سئو سایت دارند، بالارفتن و افزایش بازدید سایت است .در حقیقت سئواعمال مجموعه ای از تکنیک ها وروش ها برای  بالابردن بازدید و  رنکینگ سایت شما و در نهایت جذب مشتری بیشتر است. مثلا در  طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا هواپیمایی رقابت برای قرارگرفتن در نتایج صفحه اول موتورهای جستجوگر برای کلماتی مانند تور و ویزا و.. زیاد می باشد.

59cbb77ac8ddf ictweb24 net irnab ir طراحی سایت شخصی | ictweb24.net

با نرم افزار  crm  وب ۲۴ هیچ تماسی را از دست ندهید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یا  مدیریت تماس وب ۲۴ برای  مدیریت و ذخیره سازی تماس های ورودی و خروجی و  تحت وب استفاده می شود. شما با استفاده از نرم افزار crm  یک دفترچه تلفن دارید که می توانید مشخصات مشتریان خود را ثبت و بایگانی نمایید و یا پس از تماس هر شخص اطلاعات آن را به آسانی در ثبت پرونده درج نمایید.از دیگر خصوصیات این نرم افزار پاپ آپ تماس است که به سرعت می توان به اطلاعات تماس دسترسی پیدا نمود و یا در پرونده ثبت کرد.

 

59cbb781af1fd ictweb24 net irnab ir طراحی سایت شخصی | ictweb24.net

 


تنها به ازای  کلیک هر مشتری هزینه تبلیغات دهید.

تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادورز یک راه سریع برای رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجوگر  با کلمات مورد نظر شما است .با گوگل ادوردز هیچ مشتری اینترنتی را در حوزه فعالیت خود از دست نمی دهید.

59cbb788e2071 ictweb24 net irnab ir طراحی سایت شخصی | ictweb24.net


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *