کاردستی محرم برای کودکان
۲ امتیاز ۲ رای

ماه محرم یکی از غمگین ترین ماه ها در سال است و شیعیان در این ماه با برگزاری مراسم عزاداری برای امام حسین و شهیدان کربلا سوگواری می کنند. ساخت کاردستی محرم برای کودکان در مهدکودک و پیش دبستانی یکی از کارهایی است که در ماه محرم انجام می شود.

کاردستی های محرم را می توانید با کمک انواع ایده ها و روش های خلاقانه بسازید و ساخت کاردستی یکی از بهترین روش ها برای آشنا کردن کودکان با ماه محرم و وقایعی است که در این ماه اتفاق افتاده است.
کاردستی محرم برای کودکان 15 irnab ir کاردستی محرم برای کودکان
59ccc84faec8c کاردستی محرم برای کودکان 15 irnab ir کاردستی محرم برای کودکان
کاردستی ماه محرم

کاردستی محرم را می توان با کمک ایده ها و روش های مختلف تهیه کرد. برای ساخت کاردستی های محرم از صحنه های جنگ در روز عاشورا و تاسوعا استفاده می شود و شما می توانید با کمک مقواهای رنگی و کاغذ رنگی صحنه های عاشورا و تاسوعا را به زیبایی بسازید و کودکان را با ماه محرم و وقایعی که در این ماه اتفاق افتاده است آشنا کنید.
یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی های ویژه محرم ساخت شمع و پرچم های مختلف است. ساخت خیمه و نخل و حرم امام حسین نیز یکی دیگر از انواع ایده های جالب برای ساخت کاردستی های مخصوص محرم است و شما می توانید با به خرج دادن کمی خلاقیت و مهارت صحنه جنگ عاشورا و تاسوعا را بسازید.
59ccc851d24d0 کاردستی محرم برای کودکان 15 irnab ir کاردستی محرم برای کودکان


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *