جاذبه های گردشگری بانکوک
چـقـدر مفـید بـود ؟

بانکوک جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و ایرانیان در سفرهای خارجی، این شهر را انتخاب می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم برترین جاذبه‌های گردشگری این شهر را به شما معرفی کنیم.
۱ – وات آرون
جاذبه های گردشگری بانکوک irnab ir جاذبه های گردشگری بانکوک

وات آرون به معنی «معبد سپیده دم» یکی از معابد بودایی واقع در کرانه غربی رود چائو فرایا است.این معبد به عنوان یکی از زیباترین و منحصربفردترین معابد در بانکوک شناخته می‌شود که از طراحی زیبا‌، منظره رودخانه و دورنمای جذابی برخوردار است. وات آرون مکانی عالی برای شروع بازدیدتان در بانکوک است . وات آرون درست رو بروی رود وا فو بنا شده، بنابراین شما می‌توانید هم معبد هم رودخانه را یکجا بازدید کنید. برای عبور از رودخانه نیز هرچند دقیقه یکبار قایقی عبور می‌کند.

۲- گراند پالاس و وات پراکائو
59c753b926538 جاذبه های گردشگری بانکوک irnab ir جاذبه های گردشگری بانکوک
گراند پالاس و وات پراکائو واقع در بخش کهن شهر گراند پالاس (کاخ‌های پادشاهی)، مشهورترین نشان اختصاصی شهر بانکوک است.این بنا در سال ۱۷۸۲ ساخته شده و به مدت ۱۵۰ سال قصر تایکینگ بوده است .در اینجا چندین ساختمان قابل توجه هستند که درون مجموعه گراند پالاس وجود دارند . مهم‌ترین آنها وات پراکائو است که به معنی «معبد بودای زمردین» است. برای وارد شدن به گراند پالاس و وات پراکائو شما باید لباس مخصوص به تن کنید . مردها‌، شلوار های بلند ، لباس آستین بلند و کفش بپا می‌کنند و زن ها، دامن های بلند. شما نیز برای وارد شدن می‌توانید خارج از کاخ لباس مناسب اجاره کنید.

۳ – بازار چاتوچاک
59c753c01ad52 جاذبه های گردشگری بانکوک irnab ir جاذبه های گردشگری بانکوک
چاتوچاک، بزرگترین بازار آخر هفته‌ در تایلند است. این بازار مشهور حدود ۱۵۰۰۰ غرفه دارد و روزانه حدود ۲۰۰ هزار نفر از آن بازدید می‌کنند. چاتوچاک یکی از مشهور ترین بازار های خیابانی جهان است و یکی از پربازدید‌ترین جاذبه‌های توریستی بانکوک به شمار می‌رود.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *