پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
چـقـدر مفـید بـود ؟

پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی irnab ir پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
سازمان تأمین اجتماعی به کیفیت خدمات درمانی و رضایتمندی بیماران توجه ویژه دارد
نماینده مردم شهرهای اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی با وجود مشکلات اقتصادی ، همواره به کیفیت خدمات درمانی و رضایتمندی مراجعین به مراکز درمانی توجه ویژه دارد و با ایجاد فضای مناسب ، در راستای تکریم مراجعین و محیط مناسب کاری برای کارکنان اقدامات قابل تقدیری داشته است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، سید مهدی مقدسی با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک از طرح های اجرایی این بیمارستان شامل بهسازی بخش های نوزادان، NICU ، ماموگرافی و سالن جلسات بازدید و پس از عیادت از بیماران بستری بخشهای دیالیز و جراحی، در نشستی با حضور محمد رضا بیدهندی، مدیرکل و دکتر بابک عدلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی شرکت کرد.
وی ضمن ابراز رضایت از امکانات و تجهیزات خریداری شده در این مرکز ، آرامش و رضایت بیماران را نشان از خدمات مناسب و ارزشمند این بیمارستان دانست و از اقداماتی که برای توسعه بیمارستان صورت می گیرد، تقدیر و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مسئولین طرح های توسعه و تامین نیروی متخصص و فوق تخصص این بیمارستان به سرانجام برسد .
دکتر بابک عدلی مدیر درمان تامین اجتماعی مرکزی نیز گفت: در بخش های مختلف بیمارستان از تجهیزات پیشرفته و بروز برای ارائه خدمات به بیماران استفاده می شود.
دکتر عدلی ایجاد بخشهای فوق تخصصی نظیر انکولوژی و کانسر را از دیگر زمینه های افزایش ظرفیت این بیمارستان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به فضای فیزیکی موجود و در صورت موافقت سازمان تامین اجتماعی امکان راه اندازی آن وجود دارد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت : در سال جاری علاوه بر پروژه های بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی(ره) ، مرکز درمانی شهرستان تفرش نیز به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی مرکز درمانی شهرستان زرندیه در شهر اراک آغاز خواهد شد.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *