آشناشدن با کرم های ضد چروک
چـقـدر مفـید بـود ؟

اگر می‌خواهید پوست‌تان دچار پیری زودرس نشود، باید نکات خاصی را رعایت کنید؛ کرم‌های ضدچروک می‌توانند در پیشگیری از چروک‌ها موثر باشند
این روزها یکی از محصولاتی که در مارک‌ها و مدل‌های مختلف در داروخانه‌ها وجود دارد،کرم‌های ضد‌چروک است. کافی است سری به یک داروخانه بزنید تا با حجم وسیعی از این کرم‌ها مواجه شوید. هرکدام از این کرم‌ها دارای خواص ویژه و مخصوص خود هستند. کرم مناسب با نوع و ویژگی‌های پوست خود را شناسایی کرده و بهترین را خریداری کنید، البته پیشنهاد ما این است که برای یک انتخاب بهتر از یک پزشک متخصص پوست و مو کمک بگیرید تا با راهنمایی او انتخاب بهتری داشته باشید. به‌خصوص که معمولا این نوع کرم‌ها نسبتا گران قیمت هستند و بهتر است کرمی را بخرید که مطمئن باشید برای پوست شما مناسب است.
آشناشدن با کرم های ضد چروک irnab ir آشناشدن با کرم های ضد چروک
برای رفع کبودی دور چشم
این کرم مرطوب‌کننده حاوی پروتئین الاستین است که در پیشگیری از چروک‌ها موثر است و پوست را تا حدی محکم کرده و از افتادگی آن جلوگیری می‌کند. همچنین اگر جزو کسانی هستید که دور چشم‌تان کبودی دارد، کافئین موجود در این کرم می‌تواند تا حدی پف و کبودی دور چشم شما را برطرف کند.
59c22cf929fb2 آشناشدن با کرم های ضد چروک irnab ir آشناشدن با کرم های ضد چروک
ضد‌افتادگی دور چشم
این نوع کرم می‌تواند تا حدی با محافظت از پوست در مقابل افتادگی به آن کمک کند و پوست را کمی سفت‌تر و صاف‌تر کند. از مواد درون این کرم هیالورونیک اسید است که به‌عنوان یک آبرسان فعال می‌تواند در پیشگیری از چروک‌ها موثر باشد. این کرم را بیشتر به افراد بالای ۴۰ سال پیشنهاد می‌کنیم.
قیمت:۱۸هزارتومان
lierac / Lift Fermete
ضد‌چروک برای صورت آقایان
اگر جزو آقایانی هستید که به‌شدت به زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند، احتمالا این کرم برای شما مناسب باشد. این محصول با بازسازی ماهیچه‌های صورت تا حدی از ایجاد غبغب تا حدی جلوگیری می‌کند. همچنین دارای عوامل تحریک‌کننده ساخت کلاژن است که می‌تواند حالت الاستیسیته پوست را بهبود دهد.
59c22cfecad3e آشناشدن با کرم های ضد چروک irnab ir آشناشدن با کرم های ضد چروک


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *