حذف اکانت اینستاگرام
چـقـدر مفـید بـود ؟

این روز‌ها اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های مورد استفاده کاربران تلفن‌های همراه هوشمند است اما شاید به دلایل مختلف شخصی و یا حتی اعتیاد به آن تصمیم بگیرید اکانت خود را حذف کنید. در این مطلب در چند قدم ساده این کار را آموزش می‌دهیم. این مطلب برای پاک کردن اکانت اینستاگرام و نه حذف آن از گوشی است.

پیش از آغاز مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در نظر داشته باشید:

پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت غیرممکن خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.
پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت استفاده کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در بخش Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.
اگر به طور موقت قصد محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت موقت غیرفعال کنید که برای این کار مطابق آموزش غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام در این مطلب از فارنت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.
قدم اول:

ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید. توجه کنید که نمی‌توان با استفاده از خود اپلیکیشن این کار را انجام داد. ممکن است باز شدن صفحه اول به دلیل شلوغی با کمی کندی روبرو باشد که با استفاده از یک اینترنت بهتر و یا مراجعه در وقت دیگر این کار را انجام دهید.

صفحه ویژه اینستاگرام برای پاک کردن اکانت

قدم دوم:

در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید تا به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و دوباره به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به مرحله دوم نیست.

قدم سوم:

حالا وارد صفحه حذف اکانت خواهید شد که شبیه تصویر زیر است:

حذف اکانت اینستاگرام irnab ir حذف اکانت اینستاگرام
قدم چهارم:

اینستاگرام در کادر بالا دلیل پاک کردن اکانت را می‌پرسد و سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید گزینه Something Else را برگزینید. تا کادر وارد کردن مجدد رمز عبور برای شما ظاهر شود.

قدم پنجم:

حالاپس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Permanently delete my account در پایین صفحه کلیک کنید.

59c20ce71a8d1 حذف اکانت اینستاگرام irnab ir حذف اکانت اینستاگرام

قدم ششم:

سپس اینستاگرام دوباره از شما سوال می‌کند که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید که با تائید این کادر با پیغام زیر روبرو شده و اکانت شما برای همیشه پاک خواهد شد.

59c20cf7a5a9c حذف اکانت اینستاگرام irnab ir حذف اکانت اینستاگرام

این یعنی اینکه اگر با تصویر زیر روبرو شدید کار را به درستی انجام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه آثار آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!

59c20cfe549da حذف اکانت اینستاگرام irnab ir حذف اکانت اینستاگرام


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *