حادثه تله کابین رامسر
چـقـدر مفـید بـود ؟

irnab.ir 3 300x199 حادثه تله کابین رامسر

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ذکریا اشکور روابط عمومی اورژانس استان مازنداران در گفت و گو با موج گفت : صبح امروز خبر سقوط دو دستگاه تله کابین در رامسر به مرکز اورژانس مخابره شد که بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ۵ دستگاه آمبولانس به محل تله کابین اعزام شد، گفت: ۷ مصدوم حادثه که ۴ مرد و سه زن بودند را به بیمارستان امام سجاد رامسر منتقل کردند.

اشکور با تاکید بر اینکه این ماجرا هیچ فوتی نداشته است ادامه داد : این مصدومان دچار شکستگی دست و پا و یک مورد شکستگی ستون فقرات بودند و هیچ کدام از ناحیه سر آسیبی ندیده اند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر: تعداد مصدومان ۴ نفر است

این در حالی است که سرهنگ ساجدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر نیز خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص سقوط تله کابین و مرگ دو سرنشین آن را تکذیب کرد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر ، گفت : ساعتی پیش به علت نقص فنی در کابل و سیم ارتباطی تله کابین رامسر، یکی از کابین ها با ۴ سرنشین دچار سانحه شد و پس از خروج از ریل به سمت پایین خم شد و در پی آن سرنشینان آن دچار مصدومیت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر ، اظهار داست : با وقوع این حادثه ۴ سرنشین این کابین که دچار جراحت شده بودند با حضور به موقع عوامل امداد و نجات و اورژانس در صحنه سریعا به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ساجدی در پایان ضمن تکذیب خبر مرگ دو سرنشین در این حادثه از رسانه های مجازی و کاربران شبکه های اجتماعی خواست قبل از انتشار هرگونه خبر نسبت به بررسی صحت و سقم خبر اقدام کنند.

اسامی مصدومان این حادثه که در بیمارستان امام سجاد (ع) بستری شده اند به شرح زیر است:

رضوانه رستگاری۳۷ساله

بهنام توحیدی۱۷ساله

محمدامین مداحی۱۷ساله

شایان مداحی۲۳ساله

فرنازنظریه۲۳ ساله

بهاره توحیدی۲۳ساله

محمدتوحیدی۵۲ ساله

مدیر بیمارستان امام سجاد(ع) نیز به موج گفت حال عمومی مصدومان خوب است و جای نگرانی نیست.

حسن عسگری مقدم گفت: پس از اعلام کد بحران در بیمارستان همکاران در بیمارستان مستقر شدند و اقدامات اولیه را انجام دادند . حال ۷ مصدوم حادثه خوب است و جای نگرانی وجود دارد.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *