جراحی زیبایی پلک | معرفی بهترین جراحی زیبایی پلک کرج
چـقـدر مفـید بـود ؟

 جراحی زیبایی پلک | معرفی بهترین جراحی زیبایی پلک کرج

جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) چیست؟

یکی از مهم ترین نشانه های پیری در صورت تغییر در پلک ها است که از سن ۳۰ سالگی شروع می شود و بعد از دهه ۵۰ به تدریج سرعت تغییر شکل پلک افزایش می یابد.

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال بهترین جراح زیبایی پلک کرج هستید،خواندن ادامه ی این مطلب را به شما توصیه میکنیم.

پلک ها در برابر جاذبه زمین با اثر شل شدن بافت همبند و پوست با افزایش سن شروع به افتادگی می کنند. از آنجایی که این تغییر شکل که هم در پلک بالا و هم در پلک پایین رخ می دهد مربوط به میدان بینایی پلک بالایی است، نه تنها یک مشکل زیبایی شناختی است، بلکه اغلب باعث مشکلات عملکردی بینایی نیز می شود. در این موارد فرد ظاهری خسته و پیر پیدا می کند. از آنجایی که ساختار پوست روی پلک ها نازک تر از سایر قسمت های بدن است، افتادگی، کیسه شدن و کبودی ها برجسته تر می شوند. پلک فوقانی گاهی اوقات به تنهایی برای نگرانی های زیبایی ارزیابی می شود. با این حال، افتادگی و افتادگی در ابروها که به دلیل اثر ساختاری یا افزایش سن ایجاد می‌شود، شایسته بررسی و ارزیابی دقیق‌تر از نظر عملکردی است.

افتادگی پلک می تواند با بستن جلوی چشم با افتادگی پلک بالایی، از بینایی فرد جلوگیری کند. با جراحی زیبایی پلک کرج ، پوست اضافی برداشته می شود و غشای جلوی بافت چربی فتق شده تقویت می شود و یا توده چربی اضافی برداشته می شود.

به این ترتیب هم ظاهر زیبایی به دست می آید و هم فرد می تواند راحت تر ببیند.

با جراحی زیبایی پلک که توسط دکتر فوق تخصص چشم کرج و یا هر شهری که در آن سکونت دارید انجام می شود ، افتادگی پلک و چین و چروک پلک ها برطرف می شود.

معرفی بهترین جراحی زیبایی پلک کرج

دکتر مینا اوجانی ، چشم پزشک کرج

از نظر بسیاری افراد که عمل جراحی زیبایی پلک را انجام داده اند،بهترین جراح زیبایی پلک هستند که می توانید در صورت نیاز به انجام جراحی پلک و یا درمان بیماری های چشمی ،می توانید به آدرس ایشان در زیر مراجعه کرده و یا با شماره تماس مطب دکتر مینا اوجانی مراجعه کنید :

آدرس:کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
شماره تماس :
۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰
۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

عمل جراحی زیبایی پلک حد اکثر یک ساعت زمان می برد و به سرعت انجام می شود.

پلک بیمار با مداد کشیده می شود تا شکل مورد نظر به دست آید.سپس به وسیله برش های زیبایی، پوست اضافی پلک برداشته می شود. در صورت افزایش بافت چربی در همان عمل به میزان لازم بافت چربی برداشته می شود و عمل به پایان می رسد. جراحی پلک فوقانی یک روش بدون درد است.

در دوره اول ممکن است احساس گزش و سوزش ایجاد شود و این شکایات به راحتی با مسکن های ساده برطرف می شود. در روز پنجم بعد از عمل، نوارهای روی چشم برداشته شده و بخیه ها برداشته می شوند. لازم به ذکر است که بهبودی کامل ۶ هفته طول خواهد کشید.در این زمان از فعالیت هایی که نیاز به تلاش زیاد دارند باید اجتناب شود.

علائم پیری پلک :

  • خطوط پنجه کلاغی دور چشم
  • تغییر رنگ و کیسه شدن زیر چشم
  • ظاهر یک حالت چهره خسته
  • افتادگی پوست پلک و بروز چین و چروک
  • افتادگی پلک بالا

در صورت داشتن این علائم ، می توانید برای رفع این نشانه ها در صورت خود،از جراحی زیبایی پلک استفاده کنید.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پرسش سوالات خود می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یک نوبت مراجعه به دکتر مینا اوجانی متخصص چشم پزشکی کرج بگیرید:

۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *